|
Post by charmed-lover on May 26, 2007 18:53:21 GMT 1
HOi,
Ik had vorige week een abbonoment gekocht om mee naar school te reizen. Ik had het gekocht in een sigareboer. Ik zei tegen die mevrouw duidelijk ik wil een maand abbonoment. Ik pin 40.10. En nu ben ik net erachter gekomen dat ze me een week abbonoment heeft gegeven! Een week abbo kost 12.25 maar ik heb 40.10 betaald. Ze heeft me de verkeerde gegeven. Het staat zelfs in mijn giroafschrift dat ik 40.10 heb betaald! Die vrouw heeft me gewoon belazerd en volgens mij expres ook want, ze bij elke abbo staat een andere scancode. Ik wou net naar haar terug gaan. Maar, de winkel was al gesloten. Ik moet tot dinsdag wachten.
Nu wou ik vragen heb ik recht op een nieuwe abbonoment of om mijn geld terug te krijgen? Ik heb bewijs dat ik 40.10 in haar winkel heb gepint + ik heb die week abbonoment nog. Maar, mag zijn alsnog weigeren ?
|
|
|
Post by Boot on May 26, 2007 19:26:52 GMT 1
zijn dat niet vragen die je beter kan stellen aan mensen die er verstand van hebben... zoals je ouders of politie... Het enige wat wij hier voor je kunnen doen is gissen of onze mening geven.
|
|
|
Post by Jonna on Jun 9, 2007 20:11:25 GMT 1
Ja dat is waar.. Maar mij lijkt het dat je recht heb op toch een maand abbo.. Daar heb je immers voor betaald.
|
|
|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 6:51:30 GMT 1
Even 1 ding, Ik heb zelf ook een tijdje een bus abonnement gehad, maar toen zat er een zichtbaar verschil tussen, dus je zou het gelijk moeten zien.
Buiten dat moet je het natuurlijk altijd controleren vind ik. Fouten zijn mensenlijk
|
|