|
Post by Spike Gammo on Jan 3, 2006 15:12:30 GMT 1
Breng je stem uit op je favo TV Serie..... Ik stem op Charmed omdat dat de enigste serie is die ik serieus volg!(als je dat zo wilt stellen althans) Please ''Place you're vote's''
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 3, 2006 20:52:16 GMT 1
Mijn favoriete serie is toch echt McLeod's daughters Ik vind het record aantal knappe mannen in de serie geweldig (zucht) Het oog wil immers ook wat
Verder ben ik dol op Charmed, Friends, Gilmore girls Desperate Housewives, ER , Joey, nip/tuck (enz enz enz)
Ik houd van alle series bijna (behalve science fiction)
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 3, 2006 21:12:53 GMT 1
Desperate Housewives! De rest kijk ik niet.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 4, 2006 0:00:42 GMT 1
Mijn favoriete serie is toch echt Charmed Ik vind het record aantal knappe vrouwen in de serie geweldig en het verhaal is tegek.
Verder ben ik dol op Buffy the Vampire Slayer, The O.C, Angel, Will & Grace, Lost, Friends, Gilmore girls Desperate Housewives, ER , Joey, nip/tuck (enz enz enz)
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jan 4, 2006 1:32:04 GMT 1
Niet zo moeilijk Charmed!!! Voor de rest heb ik weinig tijd. Maar voor Charmed maak ik tijd
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Jan 4, 2006 10:31:05 GMT 1
Hhhhmmm echt lastig dan toch Charmed ,stargate en star trek. Ik ben gewoon dol op sci-fi en fantasie en zo.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 4, 2006 10:49:09 GMT 1
Nou ik weet niet, ik vind Desperate Housewives, Gilmore Girls, The O.C, Lost en ER vooral erg leuk. Ik weet echt niet welke ik het leukst vind. Daar moet ik nog even over nadenken, mijn stem komt later
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 4, 2006 11:42:44 GMT 1
Indien mijn echte favo Will & Grace er niet bij staat ben ik voor Lost gegaan. Vind het echt jammer dat het in de winterstop staat... Verder vind ik Desperate housewives, de Gilmore Girls, The OC en Charmed ook leuk... al heb ik niet de tijd om alles te volgen.
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 4, 2006 14:05:52 GMT 1
|
|
|
Post by ilselostfan on Jan 5, 2006 11:00:16 GMT 1
ER! Blijt toch wel mijn favoriete serie! Maar ik vind Strong medicine en Greys anatomy ook toppers!
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 5, 2006 12:53:24 GMT 1
Dan stem ik wel op ER...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 5, 2006 15:06:51 GMT 1
Zo uieindelijk gestemd op ER! ;D En idd, waarom staat The O.C er niet bij!! schandalig
|
|
|
Post by lostdreamer on Jan 7, 2006 17:05:20 GMT 1
mijn favo staat er niet bij en dat is Gilmore Girls maar toen heb ik maar op Desperate Housewives gestemt omdat ik de rest niet of half gezien heb.en verders vind ik die twee dan leuk en CSI [Las Vegas},normaal niet iets met ziekenhuis serie's maar nu vind ik Greys Anatomy ook wel leuk[eerste aflevering tot nu dan] en Joan of arcadia vind ik eigenlijk nog steeds super.. Las vegas kijk ik wel eens uhm en de nieuwe serie Medium wil ik gaan volgen en miss binnenkort the o.c...verder weet ik nu niets meer....
|
|
olga
Groentje
Yo dude!!
|
Post by olga on Jan 7, 2006 17:14:44 GMT 1
mijn favo staat er niet bij en dat is Gilmore Girls maar toen heb ik maar op Desperate Housewives gestemt omdat ik de rest niet of half gezien heb.en verders vind ik die twee dan leuk en CSI [Las Vegas},normaal niet iets met ziekenhuis serie's maar nu vind ik Greys Anatomy ook wel leuk[eerste aflevering tot nu dan] en Joan of arcadia vind ik eigenlijk nog steeds super.. Las vegas kijk ik wel eens uhm en de nieuwe serie Medium wil ik gaan volgen en miss binnenkort the o.c...verder weet ik nu niets meer.... dat medium von ik egt vaag.. ik stemde op friends omdat da goe is.. heb net siezoen 7 en 8 gekocht.. <-- geinig smilietje
|
|
|
Post by marsjuh on Jan 8, 2006 19:54:11 GMT 1
Buffy - Charmed - Lost en verder week niet... Niemand heeft verder gewoon op Buffy gestemd
|
|