mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 23, 2006 18:19:11 GMT 1
tis alleen zo jammer dat het alweer gestopt is..zal binnekort maar even een meel sturen, waneer het weer terug komt..
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 26, 2006 15:46:25 GMT 1
Nou ja zeg! Hoe kan zo'n poll nou gehouden worden zonder de Gilmore Girls in de lijst? Ze staan zelfs op het algemene plaatje!!!! Uit de lijst zou ik McLeod kiezen omdat ik daar toch ook wel erg dol mee ben
|
|
|
Post by Peter on Mar 3, 2006 14:00:59 GMT 1
Charmeduitleg lijkt me nogal overbodig
|
|
|
Post by cheyii on May 28, 2006 13:47:00 GMT 1
Ik heb nu op ER gestemd ;D Goede serie Verder mijn favo. The Flying Doctors ( blijft leuk ) CSI , Medium ook wel xD
|
|
|
Post by lorenienna on May 28, 2006 14:22:56 GMT 1
Charmed natuurlijk als absolute nummer 1. Geen verdere uitleg nodig denkk . Om mn top 3 ff vol te maken : Seventh Heaven en Grey's Anatomy.
|
|
|
Post by Annika on May 28, 2006 15:21:06 GMT 1
Ja Charmed ook ;D Zie naam Maar verder vind ik Lost en Desperate Housewives (zie banner) ook erg leuk ;D Ik kijk ook Ghost Whisperer, maar dat vind ik gewoon wel leuk om te zien, niet heel bijzonder.
|
|
|
Post by Lau on May 28, 2006 19:20:49 GMT 1
Charmed!!! Zie ook bij mij naam...
|
|
|
Post by charminglin on Jul 16, 2006 21:18:34 GMT 1
CHARMED!!! Duh haha,, maja,, I LOVE CHARMED!!! k heb seizoen 1 t/m 7 op mn computer, seizoen 8 half. K heb álle afleveringen(volgens mij al een keer gezien, en als je tegen mij over charmed begint te praten,, oew, k houd niet meer op haha,,
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Jul 21, 2006 21:42:28 GMT 1
Nou ik ben ècht een enoorme seriefreak. Het leukste vind ik Charmed, daar ben ik echt een grote fan van. Verder vind ik deze series ook héél erg leuk.. Clueless Degrassi Hi Sabrina the Teenage Witch The Fresh Prince of Belair Dit zijn echt me favorite.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 22, 2006 17:15:47 GMT 1
Charmed zker maar ook missing!! dat vind ik ook erg leuk!
|
|
|
Post by shannon86 on Jul 23, 2006 8:21:50 GMT 1
Mijn favoriete tv serie ever is natuurlijk Charmed!! Het is de enige serie waarvan ik alle boxen tot nu toe gekocht heb en afleveringen zo vaak kan kijken als ik wil. Met andere series vind ik 1 keer meestal genoeg.
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 16:36:59 GMT 1
Charmed DUH!!!! ik bedoel... dat is toch de enige serie die je echt gewoon MOET kijken, herhaling of niet... verder ben ik echt een tvverslaafde, vanavond Grey's Anatomy en morgen Gilmore Girls gister Bones, zonder tv kan ik niet in leven blijven, ook kijk ik series als The King of Queens en I'm With Her, Providence, eigenlijk alles wel... Maar charmed is toch echt de grootste verslaving... heb alle aflevering al minstens 1x gezien (behalve de laatste 6 afleveringen want ik kan ze niet downloaden en ze zijn NOG niet uitgezonden. Sorry btwvoor de laatste reactie op dit topic
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 12, 2007 18:35:11 GMT 1
Ik heb op Charmed gestemt maar ben ook helemaal gek van Csi aangezien ik zo iets wil worden En buffy the vampire slayer is ook leuk maar flodder ook en film the devil wears prada is ook leuk James Bond films *beetje kinderachtig wat ik nu ga zeggen maar wel leuk Het huis van Anubis* Dancing on Ice Dancing with the stars aangezien dansen en schaatsen me hobby's zijn films over America laatst 1 gezien die over Los Angeles ging zat echt aandachtig te kijken aan gezien ik denk dat ik daar later ga wonen ik ga wel in America in California wonen als me vriend het leger in gaat ga ik naar America al ga ik zonder dat hij in het leger gaat even goed wel naar America die films vind ik dus ook super leuk Films over kinderen in arme landen of achterstand wijken aangezien ik Unicef help Alle soorten films over moord en moordzaak onderzoeken (me beroep wat k wil worden) Sabrina the teenage witch de echte met Melissa Joan Heart ofzo iets kort om hou eigenlijk van bijna alle soorten films o ja lach wekkende films en buikdans films
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 12, 2007 22:15:05 GMT 1
bijna alles wat je opnoemd vind ik ook hartstikke leuk (inclusief het huis Anubis, zo leuk en spannend!!!)
maar we hadden het niet ovr films maar over tv series, wel ben ik het helemaal met je eens (over de films en series)
Devil wears prada heb ik een tijdje trug in de bios gezien met mn vriendin, nu heb k m al een tijdje op dvd, egt leuk
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 16:55:36 GMT 1
Uit dit lijstje is het Lost.. Maar mn all time favoriet is duidelijk Alias =D
|
|