|
Post by michelle1988 on Jan 29, 2006 16:26:04 GMT 1
wie kent deze serie? Het is echt een leuke serie!! Het komt altijd elke zondag op rtl 5. Wie vinden jullie de beste/leukste speler?
Ik vond brian wel erg leuk!! en shalimar vond ik goed spelen
Weet iemand hoeveel seizoenen deze serie heeft en in welke seizoen we nu zitten?
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 29, 2006 18:57:48 GMT 1
Ik heb er nog nooit van gehoord .. Waar gaat het over?
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 29, 2006 22:36:13 GMT 1
het is een sf-serie. Het gaat over mensen die genetisch gemanipuleerd zijn en die over een bepaalde krachten beschikken. Op deze site staat een stukje over hun: www.rtl.nl/soaps/mutantx/ maar het lijkt wel of het stopt omdat er staat geen datum en geen tijd bij wanneer het uitgezonden word.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 31, 2006 15:15:08 GMT 1
Inderdaad Michelle1988 ... MutantX stopt geloof ik weer. Omdat ze afgelopen zondag de laaste aflevering van de hele serie hadden uitgezonden ... Echt een k*t einde, echt zo'n mega erge cliffhanger. Maja de serie is dus stop gezet, echt typisch Amerika. En waarom weet ik ook niet precies. Maar tot nu toe bestaat Mutant X maar uit 3 seizoenen ... Tegeke serie trouwens. Mijn favo was altijd Emma ... vooral met dat rode haar :-).
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 31, 2006 15:24:36 GMT 1
ja zeker een k*t einde! wel raar van net 5 om maar een paar afeveringen uit te zenden van mutant x ik hoop dat er toch nog een seizoen komt maar ja dat weet je nooit, gelukkig zijn de dvds er nog
|
|
|
Post by Boot on Jan 31, 2006 17:43:39 GMT 1
is dit niet zoiets als de X men.. is het dan niet een goedkoop aftreksel van deze marvel strip?
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 31, 2006 19:13:23 GMT 1
ehhm geen idee, ik ken die strips ook niet, misschien weet iemand anders het?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 5, 2006 16:06:08 GMT 1
Bo ... liefste Ik ken zowel X-men als Mutant-X en ze zijn van hetzelfde productie bedrijf .... en Marvel was wel blij met deze serie, en is niet echt geflopt na hun 3 seizoenen ... Het is ook zeker geen slap aftreksel want de effects en powers zijn tegek ....
|
|
|
Post by michelle1988 on Nov 21, 2006 9:59:36 GMT 1
Weet iemand waar de dvds verkrijgbaar zijn? Want free record shop heeft het niet meer en bij Bol.com kan je alleen maar 1 seizoen kopen. Hij gaat mij om seizoen 2
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 16:53:58 GMT 1
In Mediamarkt verkopen ze ze nog denk ik. (ook in de FNAC en de Carrefour) In België heeft het nooit op tv gespeeld, maar ik heb laatst de eerste helft van seizoen 1 gekocht, moet het nogsteeds verder zien. Volgens mij had ik er meer van verwacht Maar ik vind het wel wat hebben. Ik vind die blonde momenteel het coolst =D
|
|