|
Post by ninaa on May 13, 2006 15:50:25 GMT 1
Ik mis ONE TREE HILL echt. Vind 't echt een super serie, ben er helemaal verslaafd aan.. En Everwood ook..
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 20, 2006 12:53:22 GMT 1
als je me alle afleveringsbeschrijvingen stuurt dan zal ik hem toevoegen, heb zelf geen tijd om alle beschrijvingen te gaan maken
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 13, 2006 13:17:41 GMT 1
[glow=green,2,300]8 simple rules for dating[/glow] mis ik echt!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 13, 2006 14:57:42 GMT 1
Missing! staat al ergens in dit topic maar ik mis het wel!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 13, 2006 15:14:35 GMT 1
Voor elke serie geld...lever me beschrijvingen en ik zet hem ertussen
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 14, 2006 18:26:25 GMT 1
Ik zal je wel een beschrijving gaan sturen mag het ook meteen met de spoilers erbij?? heb dat gedaan met de afleveringen die nog niet zijn geweest op tv!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 20, 2006 9:24:05 GMT 1
Stuur ons het volgende:
Naam Serie:
Seizoens beschrijvingen van Seizoen 1 t/m ??
Als de serie nog loopt, Spoilers .. en vanaf welke aflevering we volgens nederlandse tv spoilen. Stuur ze in een WORD-bestand naar:
webmaster@tvseriesopeenrijtje.nl
|
|
|
Post by angelkiss on Aug 1, 2006 19:03:55 GMT 1
:'(Ik mis de nieuwe serie van David Boreanaz[Angel].Hij heeft nu een nieuwe serie die heet Bones en hij komt zondag voor het eerst in nederland op t.v.Op rtl5.Ik heb het eerste seizoen al gedownload bij torrentspy en het tweede begint na de vacantie weer in america.Het eerste ga ik dus mooi weer kijken maar nu gewoon op t.v.Het zou voor alle angel fans mooi zij als we kunnen zien wat er nu allemaal gaat komen.Het is echt een goeie serie.Allemaal gaan kijken!
Hopelijk komt deze serie erbij!
Groetjes Anneke.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 2, 2006 11:31:16 GMT 1
Ik zou zeggen maak een beschrijving van alle Seizoen 1 afleveringen en mogelijke spoilers en stuur die naar webmaster@tvseriesopeenrijtje.nl
-------------------------------------------------------
Maar waar gaat de serie over, lijkt me spannend.
|
|
|
Post by angelkiss on Aug 2, 2006 22:50:49 GMT 1
Hallo,ik heb echt geen flauw idee hoe dat moet,ik ben niet zo handig met de computer .Helaas.hopelijk weet iemand anders het wel ???De serie gaat over een fbi agent[David boreanaz]die allerlei zaken oplost met behulp van een wetenschapster die alles kan vinden aan de hand van de botten van het slachtoffer.Vandaar de naam Bones.Het is een serie die alsmaar beter word hoe vaker je hem gaat zien.Vind ik tenminste. Veel kijk plezier. ;D Ik zou zeggen maak een beschrijving van alle Seizoen 1 afleveringen en mogelijke spoilers en stuur die naar webmaster@tvseriesopeenrijtje.nl ------------------------------------------------------- Maar waar gaat de serie over, lijkt me spannend.
|
|
|
Post by Annika on Aug 3, 2006 18:04:06 GMT 1
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 4, 2006 11:01:05 GMT 1
als je die serie wilt moet je dat zelf zien te regelen om te vertalen
|
|
|
Post by angelkiss on Aug 4, 2006 15:58:50 GMT 1
Ik heb mijn dochter voor mijn karreteje gespannen,die wist het wel zegt ze.Hopelijk is het goed.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 5, 2006 9:06:40 GMT 1
Ik wilde hem net gaan toevoegen toevallig...dus weet niet of je al lang bezig bent
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 5, 2006 11:13:25 GMT 1
Ik ben bezig aan de header voor de desbetrefende serie ;D ...
|
|