|
Post by lauraatje on Dec 27, 2006 12:02:26 GMT 1
Ja weer een nieuw seizoen van Wie is de mol? Begint op donderdag 4 januari!
|
|
|
Post by Annika on Dec 28, 2006 16:57:06 GMT 1
;D Ik vind WIDM altijd wel leuk om te kijken. Wel jammer dat het niet zulke geweldige BN'ers zijn... Scheidsrechter Di ck Jol, cabaretier Alex Klaasen, actrices Eva van der Gucht, Inge Ipenburg, Liesbeth Kamerling en Nadja Hüpscher, tv-presentatoren Menno Bentveld, Renate Verbaan en Sander Lantinga en radiopresentator Paul Rabbering. Volgens mij ken ik de helft er maar van. Maar goed, heb er toch zin in
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 29, 2006 21:02:09 GMT 1
YES!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb er echt Mega zin in Ik ben echt zo'n grote FAN!! daarvan!! WIDM Is echt een tegek programma!! Ik ga het zker volgen
|
|
|
Post by Marissa on Dec 31, 2006 18:40:03 GMT 1
Ik ga zeker kijken! Kandidaten van vorig jaar waren wel leuker, maargoed. Sander Lantinga vind ik heel komisch.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 4, 2007 19:52:00 GMT 1
Ik heb echt zin in over een half uurtje dan begint wie is de mol al weer Ik heb er echt zin in Zitten jullie trouwens op het wie is de mol forum 2007 ??
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 7, 2007 22:01:17 GMT 1
Echt zo jammer dat Sander er nu al uit ligt. Hijs echt leuk en grappig! Balen hoor. Ik kijk weleens op het wieisdemolforum maar daar wordt je echt helemaal gek. Al die mensen die alles verdacht vinden! Haha! Maar er waren wel een paar rare dingen,misschien deden ze het wel expres!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 7, 2007 23:03:40 GMT 1
ik denk het ook Maar het was wel een goede eerste aflevering Wie denk jij dat het nu al is Heb jij al een verdachte? Dat dagboek van de mol tot nu toe Ik snap er niks van
|
|
|
Post by Annika on Jan 7, 2007 23:28:30 GMT 1
Volgens mij maakt dat dagboekfragment niks uit, het is altijd een beetje wazig. Ik heb ook het idee dat het niet door de Mol zelf is geschreven..
Dat WIDM forum vind ik een beetje te druk eigenlijk, die mensen zitten gewoon tijdens de aflevering allemaal dingen te posten enzo, komt er over een aflevering een topic met 25 pagina's na een uur al en daarvan zijn 23 pagina's onzinnige berichten.. Maar oké, dat vind ik, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Over WIDM zelf.. Op zich wel jammer dat Sander er uit is inderdaad, maar wie weet komt hij nog terug...
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 17, 2007 13:11:04 GMT 1
Ik snap ook nooit wat van dat mollendagboek! Ik heb ook nog geen idee wie het nu kan zijn. Ben benieuwd naar donderdag!
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 31, 2007 17:31:06 GMT 1
Gelukkig is Paul er niet uit. Dies ook leuk! Gewoon niks meer in de pot! Heeft iemand al een idee?? Ikke niet hoor, al vind ik Renate en Alex wel raar doen. Zou het wel cool vinden als of Paul (die bijna weg moest) of thingy (hij deed niet mee met de veiling en is lekker normaal) de mol is. Ik zou het echt dus helemaal niet leuk vinden als Nadja de mol is. Wat een stom mens is dat zeg! Heeft ze ook nog een vrijstelling en 5 jokers. Ik vond het stomste nog wel dat ze bij die 'doolhof' meteen rechtdoor liep terwijl Eva duidelijk zei dat je niet rechtdoor moest lopen. Nee zij mag er van mij wel heel snel uit nu!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Feb 3, 2007 14:35:08 GMT 1
Ik denk dat Renate de mol is Ik ben er zelfs zker van Echt joh die is gewoon de mol voor mij
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 12, 2007 11:55:14 GMT 1
D ick eruit...vond hem wel cool! Alleen nog Paul met 4 dames! Beter gaat Nadja er vrijdag eindelijk eens uit!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Feb 12, 2007 14:31:59 GMT 1
wat me opviel is iedereen stemd op nadja en die mensen die dat doen vliegen er uit Valt beetje op niet
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 19, 2007 16:30:29 GMT 1
JAAAAA Nadja eruit! Maar wie is nu de mol?? Vond het erg lachen dat Nadja in de tent van Inge sprong!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Mar 8, 2007 15:35:52 GMT 1
Volgende week de uitslag heb er zin in:p mijn mol blijft Renate
|
|