|
Post by LionHeart on Jan 3, 2007 14:04:35 GMT 1
Heeft iemand dit gister gekeken ? Ik wel, en vond het nog best leuk ook Het is dus zeg maar precies hetzelfde als American's next top model, maar hier zijn ze dus nu op zoek naar de beste modeontwerper/fashion designer! Het wordt gepresenteerd door Heidi Klum! Auf wiedersehen, zoals Heidi iedere keer zei als er iemand weg moest...
|
|
|
Post by shannon86 on Jan 4, 2007 10:34:19 GMT 1
Ja, ik heb het ook gekeken. Vond het best wel leuk, alleen ik vind dat Heidi wel heel erg koud is zeg. Je ziet ook helemaal geen emoties enzo op het toneel als er iemand doorgaat, dat vind ik een beetje raar. Normaal zou je juichen ofzo, maar hier lopen ze eraf en dat was het. Maar ik vond dat er wel leuke ontwerpen waren. Misschien dat ik het volgende week nog eens kijk.
|
|
|
Post by wollieszz on Jan 4, 2007 16:36:48 GMT 1
naar dit programma kijk ik altijd. Maar in belgie noemt het project runway we hebben zojuist het tweede seizoen gezien en ik vond het weer heel goed ! Ze krijgen altijd van die leuke opdrachten enzo ik hoop da vitaya ( de zender waar het bij ons wordt gedraaid ) vlug het derde seizoen uitzendt !
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 26, 2007 14:22:30 GMT 1
Ik ben voor Austin
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Feb 9, 2007 19:28:03 GMT 1
ik heb dit ook gezien al 2 keer vond het wel grappig hopelijk gaat die jankdoos eruit jeetje mina dat mens ik wordt er gek van
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 28, 2007 19:13:30 GMT 1
Ben blij dat Jay gewonnen heeft Want sinds Austin eruit moest, onterecht vond ik btw, vond ik Jay de leukste... Komt hier eigenlijk ook een seizoen 2 van ?
|
|