|
Post by tvaddictmapje on Jan 9, 2007 16:11:25 GMT 1
What about brian moet er ook tussen staan. Nu al 2 nieuwe series, ik heb de eerste aflevering gezien en die was hartstikke leuk,. vanavond komt de 2de...
kijken of die ook zo leuk is =D
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 9, 2007 18:33:14 GMT 1
ken het niet, waar gaat het over?
|
|
|
Post by lorenienna on Jan 9, 2007 19:32:46 GMT 1
Das toch die vrij nieuwe serie met Barry Watson, niet ?
Ik ken de serie zelf niet, maar weet dat ze gemaakt is door producers van Lost en Alias en dat het iets humoristisch is. Ken wel de hoofdrolspeler, Barry Watson, hij heeft jaren in Seventh Heaven, één van mijn favo series, gespeeld. Vind em een prima acteur !
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 9, 2007 21:24:20 GMT 1
het is idd met Barry Watson (ik keen 7th heaven ook, egt leuk) het gaat over een jongen die als enige van zijn vrienden nog vrijgezel is... hij is ook nog eens verliefd op de verloofde van zijn beste vriend... ht is een hartstikke leuke serie, als je wilt weten hoe de eerste aflevering gaat moet je maar ff op mn site kijken en dan helemaal rechts bij What About Brian Tvaddictionik heb hier de hele aflevering beschreven
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 10, 2007 14:15:38 GMT 1
Heb het gisteren gezien en vond het leuk! (maar het is ook van J.J. Abrams, dus dan moet het wel goed zijn ) Ga het volgende week weer kijken!
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 10, 2007 16:45:00 GMT 1
ik ook, al vond ik het best wel vreemd dat er bij 'previously in What about Brian' allemaal dingen geshowd werden die niet geweest waren in de eerste aflevering. ik kon het wel snappen maar wat ik niet snapte was wanneer dat dan uitgezonden was...
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 10, 2007 17:04:20 GMT 1
ok het lijkt me wel een leuke serie!! K ga het volgende week wel ff kijken!
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 31, 2007 17:26:32 GMT 1
Vind het echt een leuke serie! Ben wel benieuwd hoe het volgende week verder gaat want dan komt Brian na 6 maanden terug. Hoe het dan met iedereen gaat en vooral met Dave en Deena! We zullen zien!
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 31, 2007 23:07:59 GMT 1
idd... ik kan niet wachten... ik hoop dat Brian en Marjorie samen komen... ze zijn zo leuk samen en Brian is zooooooooooooo verliefd....
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 2, 2007 19:18:13 GMT 1
Ja dat zou wel leuk zijn. Maar denk dat het wel moeilijk wordt met al die vriendschappen enzo.
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 4, 2007 18:41:24 GMT 1
dat wel idd, ckr aangezien Adam zijn beste vriend is...
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 12, 2007 11:53:59 GMT 1
Vond het weer een leuke aflevering! Maar het is niet echt verstandig wat Marjorie en Brian nu gaan doen! Hoe gaat dat nou weer aflopen. Zou de hele bruloft afgezegd worden? Ben benieud zeg! Vond het een leuk stukkie toen Brian's zus (hoe heet ze ook alweer in de serie?) ging dansen met de baby:) Hondje erbij, hihi! Was leuk.
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 12, 2007 18:33:13 GMT 1
jah he! in de serie heet ze nicole geloof ik... jah dat was het....
ik wil deels wel en deel sniet dat de bruiloft afgezegt wordt. ik vind brian en adam nl allebei leuk *bloos*
|
|
|
Post by lauraatje on Feb 14, 2007 22:34:37 GMT 1
Oh ze is gewoon weggelopen! Volgende week gaan ze vechten!!
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 15, 2007 15:00:20 GMT 1
ik kan niet wachten tot ik die aflevering zie.... ik vind het gewoon zo leuk om naar te kijken... maar ik vraag me af waar ze naartoe is... ik bedoel, ze is niet bij brian en ze zal vast ook niet naar huis gegaan zijn...
ik ben zooooo nieusgierig
|
|