Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 23, 2007 21:24:46 GMT 1
Brothers and sisters is een tv series dat gaat over familie problemen verschillende porblemen kom je tegen zoals om een voorbeeld te noemen ruzie''s tussen de familie Natuurlijk speeld er een lekker ding in mee jaah okee niet iedereen vind hem lekker maar ik zker wle en wie bedoel ik dan BALTAZAR GETTY natuurlijk dat is de cast van de geweldige serie ik kiijk het elk keer als het op tv is wat vinden jullie er van ? Iedere woensdagavond op rtl4 om 20.30 uur Walker Family The family Sarah Whedon probeert het moederschap met haar carrière te combineren, de advocaat Kevin Walker maakt kennis met de herenliefde en de Benjamin van de familie, Justin Walker, worstelt met een oorlogstrauma en met een verslaving. Tommy Walker is de loyale zoon en beoogde ‘troonopvolger’ in het familiebedrijf terwijl Kitty Walker (Calista Flockhart) zowel een media-authoriteit als daddy’s little girl belichaamt. And the rest De broer van Nora, Saul Holden, is de tweede man in het familiebedrijf. De kijker maakt ook kennis met Tommy’s vrouw Julia Walker en een mysterieuze vrouw die zowel de familie als het familiebedrijf in gevaar brengt. Stars Brothers and Sisters bestaat uit een sterrencast, bestaande uit o.a. Oscar-winnares Sally Field (‘Forrest Gump’, ‘Steel Magnolias’ en ‘Not Without My Daughter’), Calista Flockhart (‘Ally McBeal’), Rachel Griffiths (‘Six Feet Under’) en vanaf aflevering 11 is Rob Lowe (‘The West Wing’ en ‘About Last Night’) ook in de serie te bewonderen.
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 10, 2007 13:38:08 GMT 1
Ik had em dus toch meteen goed herkend op de foto. Ik kijk de serie zelf niet (België), maar hij lijkt me wel leuk. Leuke cast ook. Balthazar Getty speelt goed, Calista Flockhart was ook wel leuk in Ally McBeal.
|
|
|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 6:06:09 GMT 1
Weet iemand of er herhalingen hiervan komen?
Ik heb tot nu toe eigenlijk niets gezien, maar wou het wel. Wil alleen bij de eerste aflevering beginnen.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jun 27, 2007 21:39:03 GMT 1
ik heb een geheime link voor je....... om alles op te kijken alleen als ik die post hier dan wordt het een ramp this een beeetje illi volgens mij
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2007 0:26:45 GMT 1
Even 1 ding, leuk dat je een 'geheime' link hebt, maar als je hem niet gaat of mag delen, zeg er dan ook niets over. Das nogal raar, tenzij je tegen kleine kinderen zegt dat je snoepjes hebt en ze vervolgens niets geeft of dat je oude mensen hun rollator afpakt. Dat zijn dingen, die je ook niet doet. Tenminste ik vind het nogal apart.
Maar goed succes met je link, ik heb mijn eigen 'geheime' methodes. ;D
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 8, 2007 19:53:12 GMT 1
Die link werkt niet echt meer.. de helft is er af gepleurd Maar anders was het een site waar je alles kan zien ook films.. die net in de bios zijn.. of series.. of nou jaah veel dingen maar wel allemaal van verschillende website''s af gehaald dit was de link : www.tv-links.co.uk
|
|
|
Post by Rianne on Jul 14, 2007 15:42:32 GMT 1
Ik zal je even uit je dromen helpen. Ik kende deze site al, maar vond het dieptriest. Had hem van mijn broertje, die zwoor er ook bij, maar de kwaliteit en het aanbod is niet echt om over naar huis te schrijven vind ik, dus je mist er denk ik weinig aan
|
|
|
Post by Rianne on Aug 11, 2007 17:59:37 GMT 1
Ik weet dat je niet 2 nieuwe berichten achter elkaar mag plaatsen, maar dit gaat over de serie Brothers and Sisters zelf en niet over een zongenaamde geweldige site, dus ik vond het wel een update waard. Het komt uit op dvd op 17 oktober
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Sept 12, 2007 17:27:00 GMT 1
Yes... Ben zoo blij als die uitkomt.. Ik ga die of ghostwhisperer of heroes halen daar twijfel ik nog aan.. want het is na me verjaardag dat ie uitkomt.. Ik vind het nog steeds een gave serie.. In het veronica magazine stond een paaar weken geleden een stukje over brothers and sisters.. Ik vind het echt een super serie.. En Baltazar Getty is nog steeds een Hot Guy!!
|
|