|
Post by Jonna on Feb 13, 2008 18:05:36 GMT 1
Nieuwe serie genaamd Dirt met Courtney Cox. (bekend van Friends) Zij speelt Lucy Spiller de hoofdredactrice van het magazine DirtNowDe serie gaat over de werking van het maken van een roddelblad en wat er allemaal bij komt kijken. Lucy Spiller gaat letterlijk over lijken om de meest smeuïge details over de privé-levens van de sterren te weten te komen. Ze chanteert, manipuleert en overschrijdt alle ethische grenzen, maar komt wel als eerste met ‘breaking news’. Hiermee ontregelt ze vele levens van sterren die afhankelijk zijn van wat de bladen over hen schrijven. Dirt is wekelijks op dinsdagavond om 21.30 uur te zien bij NET 5. Ik ben benieuwd wat jullie van de serie vinden en of jullie Dirt ook volgen. Ik in ieder geval wel!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 13, 2008 18:31:29 GMT 1
Weet je wat ik jammer vind...dat Courtney Cox niet kan acteren (A) Serieus, in Friends valt het niet zo erg op omdat ze dat domme niet hoeft te acteren naar mijn idee en er een paar kanjers naast haar staan, maar alleen laten haar acteerprestaties echt veel te wensen over. Ze irriteert me dan mateloos...
Mja...de serie zit op zich wel aardig in elkaar...maar geen topper als je het mij vraagt. Ik verwacht geen enorm aantal seizoenen
|
|
|
Post by Jonna on Feb 13, 2008 20:33:09 GMT 1
Ik irriteer me daar helemaal niet aan! Gelukkig maar! Ik blijf het gewoon lekker kijken en hopen dat ze lekker lang door zullen gaan! .
|
|