|
Post by Annika on Aug 23, 2006 0:38:50 GMT 1
De 'anderen' doen er alles aan om te voorkomen dat Kate en Sawyer ontsnappen. Sawyer is verbaasd over hoe ver ze hierin gaan. De anderen hebben Jake's medische kennis nodig als iemand van hen in levensgevaar is. Op het strand trekt Desmond de aandacht door zijn vreemde gedrag.
---
[This] Desmond-centric [episode features] flashbacks to his time in prison. It features Warden Harris, a nasty man with a hate for Desmond. [The episode also features]'Munson', a mild-mannered gov't bureaucrat in his 30's who shows his dark side when he finds out he has been betrayed by his wife.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 31, 2006 11:49:25 GMT 1
Als deze aflevering Desmond-Centric is dan zal dat denk ik wel betekenen dat hij nog leeft. En aangezien hij er het dichts op zat in 2x24 - Live Together, Die Alone ... Dat betekend dan denk ik ook dat Locke en Ecko het hebben gehaald.
Vraag me wel af wat hun dan precies beschermde ... Ook leuk dat er om de 2 afleveringen een nieuwe "Other" bij komt. kan niet wachten tot Seizoen 3 word uitgezonden.
|
|
|
Post by nicole1987 on Aug 31, 2006 18:30:49 GMT 1
Jah maar dat had Damon toch in een intervieuw gezegd dat Locke, Eko en Desmond het overleven.
Josh Holloway zei ergens in een intervieuw ik wil echt het script hebben ik wil weten of ik het overleef hihhiihihih vast wel! Anders verliezen zo heeeeel.... heeel .. heel veel kijkers ;D
Ieder geval leuk weer een Desmond epi vond hem in de finale heel leuk.
|
|
|
Post by Annika on Aug 31, 2006 21:56:48 GMT 1
Ja Desmond was wel goed ja, in die laatste aflevering Als Sawyer eruit gaat, blijf ik nog kijken hoor Ik vraag me af wanneer ze meer kijkers zouden verliezen, als Sawyer eruit gaat of Jack Maar das off topic Maareh, ik ben benieuwd naar al die Others eigenlijk ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 24, 2007 13:38:51 GMT 1
Zo dit was echt een vette aflevering! Gebeurde lekker veel. Sawyer had het wel zwaar zeg! Vage nuts met de pacemaker (die spuit .) Toen dacht ik echt die gasten zijn ziek. Maar bleek gelukkig allemaal mee te vallen. Vond het wel een beetje stom dat Kate gewoon uit die kooi kon klimmen, dat ging wel erg makkelijk. Maar wel cool dat ze er gewoon weer in terug klom. En van wie waren die rontgenfoto's nou? En dat tweede eiland!!!
|
|
|
Post by Annika on Mar 24, 2007 16:18:06 GMT 1
Ik weet niet zeker of het een spoiler is, dus maar even zo.. Die rontgenfoto's waren van * Ben *
Maar dat met die kooi ging inderdaad wel erg makkelijk ja..
|
|
|
Post by Boot on Mar 24, 2007 17:44:09 GMT 1
Ja echt heel vette aflevering... Ik zat weer heel erg gespannen voor de tv... net als eerst, heerlijk Ik snap niet wat die ene kerel doet op het kamp van het strand... Is die helderziend ofzo? Die others zijn echt wel gek hoor, tis net een sekte... Ookal was die pacemaker niet echt. Kate zei dat ze van Sawyer houd, jammer dat ze het dan weer verpest door te zeggen... dat ze dat alleen maar zei omdat die kerel dan zou stoppen. Als ik kate was, was ik hem wel geboekt hoor Is dat tweede eiland nou het eiland waar het kamp is? Want dat vind ik maar een vreemd verhaal...
|
|
|
Post by Annika on Mar 24, 2007 19:47:10 GMT 1
Je hebt het eiland waar Kate, Jack en Sawyer nu zitten, dat is het tweede eiland. Op dat andere eiland is het vliegtuig neergestort en daar is ook de plaats waar die Others wonen. Ik weet niet zo goed wat nou precies het nut is van dit tweede eiland dan, maar goed. Heeft misschien te maken met dat Dharma gedoe ofzo, dat daar ook een station zit of iets dergelijks..
|
|
|
Post by Boot on Mar 24, 2007 21:37:35 GMT 1
als de others ook op dat eiland wonen waarom gaan ze met sawyer kate en jack ook niet lekker daar bivakeren dan.... scheeld lopen en telefoon kosten... Ik wil weten waarom the others en het kamp niet gewoon homies worden... lijkt me veel chiller
|
|
|
Post by Annika on Mar 25, 2007 17:23:00 GMT 1
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet zo goed.. Zie het probleem daar ook niet zo van.. Zal misschien te maken hebben met die "This is not your island, this is our island" preek, dat ze het echt als indringers zien.. Maar Lost kennende zal er wel een reden voor komen dit seizoen of volgend seizoen..
|
|