|
Post by Annika on Sept 6, 2006 16:03:55 GMT 1
This Eko-centric episode will feature a Nigerian woman named Amadi who is intuitive and strong and has a son, a violent warlord named Azi, and a sweet altar boy named Daniel.
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2007 21:31:37 GMT 1
omg... beetje baty om te zeggen maar ik ben wel blij dat Eko dood is... Ik vond hem echt heel vervelend. Die ene Other... Juliet ofzo.. ik vraag me af of ze nou goed is of slecht... miss wilt ze Jack die operatie laten verpesten omdat zij dan in charge is ofzo... Die rook... wats met die rook dan? en die man met die ooglap... spannend zin in volgende week
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 3, 2007 10:24:06 GMT 1
Ja wat je nou van Juliet moet denken? Lukt ze volgens mij aardig om Jack te hersenspoelen. En dan zit ie de hele dag in dat donkere hok! Dan zou ik gek worden. En dat met Ecko en z'n broer (I'm not your brother) ?? en dan die zwarte wolk? echt ontzettend vaaaaag! En die vent met die ooglap? Spannend idd
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 3, 2007 11:33:49 GMT 1
Veel denken dat ze niet deugt, maar ik denk wel dat ze goed is Vind het wel erg dat Eko dood is, mocht hem namelijk wel
|
|
|
Post by Annika on Apr 3, 2007 12:20:20 GMT 1
Ja dat vond ik inderdaad ook wel jammer. Volgens mij zijn nu al die overlevenden van de tail-section eraan.. Oh nee, Bernard leeft nog. Hmm, beetje jammer eigenlijk aan de ene kant. Aan de andere kant waren het ook niet de belangrijkste personages, dus dat was dan wat minder erg.
En met Juliet weet ik ook niet, ik vond haar eerst ook wel 'goed', maar begin toch weer een beetje te twijfelen of er niet allemaal een reden achterzit bij alles wat ze doet...
|
|
|
Post by Boot on Apr 3, 2007 15:38:43 GMT 1
ja idd... ze doet de hele tijd zo mysterieus... en ze zegt wel heel erg vaak tegen Jack dat hij haar moet vertrouwen... Ik heb het idee dat als iemand dat heel vaal zegt... ze niet echt te vertrouwen zijn en het zou best kunnen dat zij next in line is... na Ben...
|
|
|
Post by Annika on Apr 3, 2007 17:44:21 GMT 1
Ja precies, zat ik ook al aan te denken, dan heeft ze een motief om Ben dood te willen. Of -dacht ik ook eventueel- dat ze zelfs nog belangrijker zou zijn en dat zo'n beetje alles in scene is gezet door haar, zodat het lijkt dat ze te vertrouwen is. Maar dan lijkt Ben toch weer te belangrijk, of dat is dan juist weer onderdeel van dat in scene gezette van Juliet.
Hmmm... nouja, we komen er vanzelf wel achter denk ik.
|
|