|
Post by shannon86 on Feb 9, 2007 10:08:12 GMT 1
Jack has the Others in a desperate situation as he holds Ben's life in his hands. Meanwhile, Kate and Sawyer try to escape from their captors. Flashbacks reveal Juliet's past as a medical researcher in Miami.
Gisteren was ie weer te downloaden. Wat een spannende aflevering zeg. Kate en Sawyer zijn eindelijk ontsnapt. Ik ben beniewd wat hen te wachten staat als ze terugkomen op hun eigen eiland. Ook weten we nu dat Juliette tegen haar wil op het eiland vastzit. Ik vermoed dat ze door Ethan en die andere gast onder valse voorwendselen naar dat eiland is gelokt om daar experimenten uit te voeren op mensen. Maar ja, we zullen het zien volgende week!
|
|
|
Post by Annika on Feb 9, 2007 14:58:24 GMT 1
Ben inderdaad benieuwd wat ze te wachten staat ja, Kate en Sawyer. En hoe het verder gaat met Jack vraag ik me ook wel af, ik neem aan dat Kate haar belofte nog wel verbreekt of iets dergelijks. Of hij gaat gewoon met Juliet mee naar huis, kan ook nog, al lijkt me dat niet leuk.. Nou goed, we zien allemaal wel weer hè
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 23, 2007 21:13:24 GMT 1
Ben ook erg benieuwd hoe het nu verder gaat met Jack en of Ben, Juliet echt laat gaan. Cool dat Alex hun helpt met het vinden van de boot. Echt een gek die Ben, om haar vriendje zo te hersenspoelen! Alex is echt een coole meid, maar wel vaag dat die rare Ben haar vader is. En dat ze niet meekan op de boot omdat Ben haar vriendje dan niet met rust laat!
|
|