|
Post by Boot on Mar 25, 2007 21:16:53 GMT 1
Kate twijfelt nog steeds over de beslissing om Jack achter te laten terwijl zij en Sawyer terug gaan naar hun kamp. Ondertussen vind Hurley een oude camper en hij gebruikt dit om een andere overlevende te helpen die wel wat vertrouwen en hoop kan gebruiken. Flashbacks laten ons meer weten over Hurley's verleden met de vloek van de nummers.
|
|
|
Post by lauraatje on May 6, 2007 12:03:52 GMT 1
Vind het altijd leuk als je wat meer over Hurley te weten komt. Hij heeft ook altijd van die droge opmerkingen! Maar dat was wel vage nuts met die meteoor! Hij heeft echt geen geluk! Vond het ook zielig dat z'n pa na 17 jaar eens een keer terugkomt. Wel leuk met dat busje en het bier! Met sawyer etc. En dan Kate de het weer eens niet kan laten. Wel vaag want die Rousseau heeft het dus met Ben gedaan. Maar ze vertelde toch een verhaal dat iedereen dood ging en dat haar dochter werd meegenomen ofzoiets? Jammer dat het nu weer een tijdje stopt!
|
|
|
Post by Boot on May 6, 2007 13:15:51 GMT 1
ja ik vind ook vet jammer dat er weer een sport op is gezet... GOD ZEGENE HET DOWNLOADEN
AMEN
|
|
|
Post by Annika on May 6, 2007 22:14:06 GMT 1
Met Net5 kan het nooit lang goed gaan Erg jammer, maar ik download ze ook gelukkig ;D Ik vond dit wel een grappige aflevering trouwens, weer meer in de sfeer van de oude seizoenen.. Alex kan trouwens nog altijd niet het kind van Ben zijn. Zij weet natuurlijk niet dat ze op vroege leeftijd is ontvoerd en dat haar moeder misschien nog wel op het eiland woont. Mij lijkt het eigenlijk logischer dat Ben niet Alex' echte vader is..
|
|
|
Post by Boot on May 7, 2007 15:45:39 GMT 1
ja klinkt logisch.. ik had daar nooit zo aan gedacht
|
|
|
Post by lauraatje on May 8, 2007 17:29:59 GMT 1
Ja heb daar idd ook niet zo overnagedacht!
|
|