|
Post by Boot on Mar 25, 2007 21:26:31 GMT 1
Kate en Juliet zijn gestrand in de jungle nadat Kate erachter is dat er een verrader is tussen de overlevende. Het kamp van het strand willen Sawyer verbannen uit hun groep omdat hij zich gedraagt als een schoft.
|
|
|
Post by nicole1987 on Mar 31, 2007 10:01:53 GMT 1
Sawyer met Aaron ooww wat lief!! Leuk dat Claire en Saywer nu ook min of meer bevriend raken!
|
|
|
Post by Boot on Mar 31, 2007 11:20:25 GMT 1
omg... wat lekker baby'tje... ja ik vind het ook leuk als hun een beetje homies worden... Ik vind Claire erg leuk... haha en Sawyer natuurlijk ook.. Maar Sawyer ging in seizoen 1 ook aan de baby voorlezen, omdat hij kalm werd van zijn stem. Over auto's
|
|
|
Post by Annika on Apr 5, 2007 19:00:35 GMT 1
Ik vond deze aflevering stukken beter dan de vorige, maar vond het toch ook een tegenvaller. De promo's waren echt veelbelovend, maar daar hadden ze wel veel aan zitten rommelen. Beetje jammer, maar al met al een goede aflevering
|
|
|
Post by shannon86 on Apr 8, 2007 8:24:37 GMT 1
Ik vond het ook een betere aflevering dan de vorige. Ik vraag me alleen wel af waar die others nou heen zijn gegaan, want hun submarine was al opgeblazen door locke. En Locke is wel een verader dat ie met hen meeging zeg!
|
|
|
Post by Annika on Apr 8, 2007 13:20:19 GMT 1
Ja Locke de egoist! Maar dat is inderdaad ook nog maar de vraag. Ja ik denk met die boot terug zeg maar, waar Jack ook mee van het ene naar het andere eiland ging. Of was dat ook de duikboot al?
|
|