|
Post by Boot on Mar 25, 2007 21:24:46 GMT 1
As the truth about Sun's kidnapping by "the Others" comes to her attention, Hurley becomes suspicious of Sawyer's attempt to reveal the mystery behind two fellow survivors, Nikki and Paulo. Through series of flashbacks we will discover what Nikki and Paulo were doing before the crash and how they survived 65 days on the island.
|
|
|
Post by Annika on Mar 31, 2007 12:52:08 GMT 1
Hmm, ik heb 'm donderdag gekeken en ik vond dit een mindere aflevering van seizoen 3. Op zich wel spannend ofzo dat Nikki en Paulo gebeten waren en dat ze verlamd waren enzo, maar het boeide me niet zoveel het verhaal van die twee, vond ze eigenlijk maar irritant en met die zak dat vond ik ook niet zo boeiend. Ik zie het nut er ook niet van in om een hele aflevering aan ze te wijden om ze vervolgens levend te begraven. Dan is het een beetje zo'n soort van kennismakingsaflevering en dan gaan ze meteen dood. Niet dat ik het erg vind ofzo, vond het toch maar domme persoontjes. Maar van Arzt hebben ze toch ook niet een heel verhaal laten zien voor die drie afleveringen dat hij erin kwam, omdat hij toch dood ging. Hadden ze nu ook niet hoeven te doen. Wel leuk aan deze aflevering was dat er bepaalde dingen die eerder waren gebeurd terugkwamen, zoals Boone die langs komt om te vragen of iemand een pen heeft.
Al met al een beetje een op zichzelf staande aflevering, die voor mij overbodig was.
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 1, 2007 18:25:17 GMT 1
Meeens een beetje dom. Vond hun totaal niet boeiend. Alleen die stukjes zoals dat Boone vraagt om een pen en dat Juliet en Ben over Jack praten zijn leuk. Owwjah en dat Sun Sawyer een flinke klap geeft is ook wel gaaf, want deze heeft hij wel verdiend. Hopelijk kan Sun het hem vergeven. Eigelijk verdiend Charlie ook wel een klap, ook al wilde hij haar geen pijn hij is toch degene die het gedaan heeft. Ergens denk ik dat het plan een beetje uit de hand is gelopen en dat het zowel Charlie als Sawyer niet de bedoeling hadden om Sun echt zoveel pijn tedoen. Ik zou het trouwens echt erg vinden als Charlie dood zal gaan vorig seizoen vond ik hem een beetje irri, maar dit seizoen is hij echt weer leuk. Als hij dood gaat zal ik hem echt missen.
|
|
|
Post by Boot on Apr 1, 2007 20:34:50 GMT 1
jammer voor jou dan ik vind het ook erg jammer... maar hij gaat wel dood
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 2, 2007 19:16:37 GMT 1
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij dood gaat. Zal me niks verbazen als ze expres deze spoilers uitlekken zodat het een hele verassing is hij niet dood gaat.
Boot OMG wat een gewedlige foto van Josh in je banner!!!! ;D
|
|
|
Post by Boot on Apr 2, 2007 20:28:31 GMT 1
haha ja he... ik kan er helaas geen credit voor nemen... Allemaal Jessica der werk... ;D
|
|