|
Post by Crazybloempje on Jan 24, 2006 17:54:13 GMT 1
Hoi Mensen.... Ik heb een vraag voor jullie. Ik ben zelf een enorme fan van de lord of the rings en wil een apart board aanmaken in AL HET ANDERE.
Dit doe ik echter alleen als er meerdere fans zijn hier van de films, anders open ik het alleen voor mezelf.
Even voor de duidelijkheid, kom niet vragen voor andere films. Dit is meer een extra'tje voor de oprichter (dus mij...)
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 24, 2006 18:34:51 GMT 1
OMG! Doe maar! Ik vind het geweldige films! Ik heb eerst de gewone dvd's gekocht en we hebben thuis nu ook de extended dvd box met alle drie de delen bij elkaar, en vind het zo super! En ook een marathon van alle films is lang niet zo slopend als je denkt... Het hele verhaal is zo goed in elkaar gezet, de acteurs zo zorgvuldig gekozen en de achtergrond en vormgeving is zo goed gedaan! Vind het een hele mooie reeks films!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 24, 2006 18:39:25 GMT 1
Haha het is alsof ik mezelf hoor spreken
Ik heb de marathon zelfs 2 keer gedaan in de bios, en heb alle extended boxen (incl. beeldje van Minas Tirith en de argonath)
Ik heb ook alle afleveringen gezien met het cast commentaar eroverheen....Ik ben echt addicted en obsessed....
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 24, 2006 18:50:30 GMT 1
Ik ben op het moment bezig met het kijken van alle extra's maar dat is nog best heel wat werk. Maar vind het wel heel leuk om te kijken! En ik heb ondertussen ook de boeken gelezen, maar moet eerlijk bekennen dat ik dat nogal wat vind. Vaak krijg je de hele geschiedenis van de personages te weten, en dat kan ik echt niet onthouden! Maar verder zijn die boeken wel heel mooi! In de boeken komen ook dingen voor die je niet terug ziet in de films, of in ieder geval niet in de niet extended versies. (Beetje kromme zin... Heb jij de boeken gelezen? En wat vond je de mooiste/een van de mooiste scenes uit de films?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 24, 2006 18:56:02 GMT 1
Ja heb de boeken ook een aantal keer gelezen.
Ik heb een aantal favoriete momenten uit de film;
- De manier waarop Aragorn zijn zwaard "blessed" voor zijn gezicht elke keer als hij gaat vechten - (In de extended versie) Dat Aragorn de strijd aangaat met de palantir en sauron en dat de evenstar kapot valt - De val van Gandalf - De dood van Boromir - De slag om Isengard met de enten en Merry en Pippin
En nog heel veel andere momenten.... te veel om op te noemen
|
|
|
Post by Boot on Jan 24, 2006 21:30:53 GMT 1
een board dat moet je lekker doen Jess... haha jij bent mega fan en tis tog jouw forum? haha, maar goed nee ik kan het geduld niet opbrengen om die film te gaan kijken, t spreekt me niet zo aan
|
|
|
Post by Marissa on Jan 25, 2006 14:21:31 GMT 1
Heel goed is ook weer overdreven, goed is het betere woord.
Leuke films, goede boeken, vond het leuk om ze te zien en te lezen (half), maar voor de rest heb ik er niet zoveel mee.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 25, 2006 16:46:19 GMT 1
De films van de Lord of the Rings zijn echt geweldig.. thuis heb ik ook alle drie de boeken vind ik wat minder, maar tis wel leuk als er een apart board voor komt
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 26, 2006 21:11:43 GMT 1
Jess gewoon doen. Mag ik dan ook mee werken?? Ik hoor ut nog wel
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 27, 2006 1:10:30 GMT 1
Vind er echt niks aan. Ik heb alle films gezien maar liep er totaal niet warm voor. Ik werkte toen de eerste films uitkwamen in de bios en het was altijd een hel zo druk als ze uitkwamen dus heb er totaal geen goeie herinneringen aan. Wel vind ik LotR de enige films waarin Orlando Bloom niet het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Cate Blanchett daarin tegen haalt ALTIJD het bloed onder mijn nagels vandaan.
|
|