|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 15:56:16 GMT 1
Mike en Susan gaan door een relatie crisis wanneer Susan Paul Young wil laten oppakken wegens de moord op Mrs. Huber en Mike heeft haar dagboeken om dit te bewijzen. The politie gaat naar Mike om het verhaal te bevestigen, maar hij ontkent alles. Later bezoekt de moeder van Susan hem. Terwijl Carlos zijn straf uitzit in de gevangenis, doet Gabrielle er alles aan om hem vrij te krijgen. Bree gaat naar een romantisch hotel met George maar staat er op om in aparte kamers te slapen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 13, 2005 21:29:19 GMT 1
Wat zielig voor Susan zeg... Maar ja, ze had hem wel even moeten vertellen of in ieder geval moeten zeggen dat ze Zach heeft gevonden... Ik vond dat van Lynette wel erg slim, om met die golfclubs aan te komen, geweldig....
|
|
|
Post by Boot on Dec 13, 2005 22:20:41 GMT 1
ja zeker slim van Lynette... egt zoon actie voor haar... Ik vond het wel een slimme en schattige zet van Gabrielle.... eerst dacht ik ff van... ownee wat doe je nu, maar ze zette hem wel ff op zijn nummer! Ik vond het zo een naai streek van die apotheker dat die Bree zo misbruikte en chanteerde... wat een baty boy! ( op een slechte manier ) OOoh Susan, komt altijd in zulke netilige situaties terrecht, arme meid! Ik snap heel goed dat Mike denkt TABEE susan, maar op een gegevenmoment zal hij haar toch wel vergeven vond het leuk hoe de andere D H zo uit hun huis kwamen om susan te troosten
|
|
|
Post by Wesley on Dec 14, 2005 11:56:45 GMT 1
Mooie aflevering! Ik vond het echt zo zielig voor Susan. Dat hele Bree en George gedoe vond ik maar stom. Hopelijk gaat George snel weg. Die actie van Lynette was idd erg slim.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 14, 2005 17:23:31 GMT 1
Ik vond het echt een superleuke aflevering! Die apotheker is echt niet normaal, hoe hij met Bree omgaat.. En ik vond het echt heel zielig voor Susan. Ze had het ook wel moeten vertellen aan hem, maar ik snap ook wel dat ze dat moeilijk vond.. zou ik ook moeilijk gevonden hebben. En die actie van Lynette was echt goed!
|
|
|
Post by theoc on Dec 14, 2005 19:16:26 GMT 1
Ik vond het echt een superleuke aflevering! Die apotheker is echt niet normaal, hoe hij met Bree omgaat.. En ik vond het echt heel zielig voor Susan. Ze had het ook wel moeten vertellen aan hem, maar ik snap ook wel dat ze dat moeilijk vond.. zou ik ook moeilijk gevonden hebben. En die actie van Lynette was echt goed! ben et helemaal met je eens =) onnodig om dit nog eens keer allemaal te zeggen toch ;-)
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 15, 2005 15:52:44 GMT 1
vond het voor susan wel zielig maar wat mike zei daar had ie ook weer gelijk in snap het van haar wel dat ze zach niet bij haar dochter wil maar om dat te kunnen doen lijkt me ook maar moeilijk ik vond Gabrielle's aanpak echt slim, die was echt goed owh vond het zo zielig voor lynette dat ze haar pakjes afkeurde en dan gaat ze ook nog nieuwe hallen maarja slimme actie om die golf clubs te geven ik snap niet hoe die apotheeker met zichzelf kan leven echt, was wazig man
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Dec 15, 2005 17:40:30 GMT 1
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering. Ik vond dat Susan heel stom deed..ik snap het ook wel maar wat een hysterisch gedoe. Lynette vond ik wel erg gaaf! En Gabrielle vond ik ook wel leuk. Maar George vind ik zo'n kwal, bah. Hij moet echt snel eruit.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 16, 2005 12:38:15 GMT 1
Ik vind George echt geweldig! Niet zo van 'goh ik wou dat ik zo'n man in mijn leven had' maar hij is zo lekker eng en gestoord! Ik kan niet wachten tot Bree er achter komt wat voor engerd hij echt is.
Susan Susan Susan toch... had nadat Paul was langs geweest meteen de waarheid aan Mike verteld dan zou het allemaal misschien nog wel meevallen.
En Mike Mike Mike... Zach heeft Susan uren onder schot gehouden. Lijkt me vrij traumatisch en als zo'n jongen alleen maar over jouw dochter kan praten dan neem je hem toch niet mee naar huis! Waarom is jouw 'zoon' zoveel belangrijker dan haar dochter?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 21, 2005 14:49:14 GMT 1
Ben het wel met je eens Anna behalve over dat George ding ... ik erger me kapot aan die aan hem .... hij is zow dom en irri En hijs gewoon erg gevaarlijk, die is zow dom en lelijk en zielig ... en wat hij in 2x07 doet bij die therapeut .... echt niet normaal ....
|
|