|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 16:02:06 GMT 1
De hele straat is in paniek wanneer er een inbreker los rond loopt. Er wordt een buurtwacht opgericht. Bree ontdekt verontrustende informatie over George. Sophie en Morty gaan trouwen en op de bruiloft hoort Susan wie haar echte vader is en is vastberaden om hem te vinden.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 28, 2005 10:44:23 GMT 1
Nou... nu is George echt te ver gegaan. In ieder geval deed hij eerder nog lief tegen Bree maar dat is nu ook verleden tijd. Wel raar dat we niks hoorde over Dr. Goldfine. Aangezien Bree de volgende dag naar hem toe zou gaan... aan de andere kant heb ik de eerste paar min gemist dus wie weet heeft Mary Alice er war over gezegd. Ik vond het echt sneu voor Gabby. Ik had niet verwacht dat ze de baby zou verliezen. Ik ben benieuwd of ze opnieuwe gaat proberen of niet. en een dikke voor Mrs McKlusky! Geweldig!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 28, 2005 11:51:53 GMT 1
George is idd te ver gegaan, echt overdreven dat ze die ring perse moest dragen. Die george is echt gestoord.
Verder, vond het van Gabriel heel sneu, had ze eindelijk moedergevoelgens, verliest ze haar kind.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 28, 2005 18:06:28 GMT 1
Ik heb het helaas gemist, maar lees dus nu dat Gaby haar kindje kwijt is Wat was er gebeurt met George dan??? Verder nog spannende gebeurtenissen?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 28, 2005 18:33:01 GMT 1
IK WIST HET WEL !!! ... dat Gaby een miskraam zou hebben, echt typisch Amerikaanse Drama nou ja .... echt zielig voor haar. Maar hoe ze het dan verwerkt echt typisch Gabriëlle ... gaan winkelen, Manicure, Pedicure, Kapper ed hahah. Die scene met die ballon was mooi zeg ... WOW wat had ik deze aflevering een hekel aan die vieze K*t ****** kop van George mijn handen jeukte gewoon van irritatie ... wat een KWAL zeg iel iel iel, wat een irri mannetje ... Bree moet hem ffies flink vernederen en ermee wegkomen Wat komisch zeg met Lynett, Tom de tweeling en de buurvrouw hahahaha die lampen, en dan de overbuurvrouw Stu van Lynett haar werk aanviel hahahah ... En ik wou echt dat Susan is een x zei tegen Mike van .... "Oh doe eens niet zo zielig om jou zoon, je doet zo zielig alsof hij belangrijker is als Julie .... Grow up man en doe niet zo zielig en gedraag je eens normaal tegenover mij" .... ;D dat zou bij mij opluchten
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 28, 2005 18:52:36 GMT 1
wat een vrij spannende laatste aflevering..... hmm wat er met George was nou hier komt het als ik wat vergeet zeg het even het begon denk ik bij dat Bree naar hem toe ging in de apotheek en dat ie zag dat ze haar ring niet om had en hij dat vond dat ze dat wel moest doen... dus toen deed ze dat.... Toen zag ze meen ik in de krant staan dat zij en George verloofd waren. Dus zij weer naar Georgetoe, boos omdat ze dat nog niet wou en het niet beleefd vond om dat niet met haar te overleggen,toen dat weer goed was en ze weg liep zag je dat ze haar ring afdeed.[ dus alleen ring om bij George} toen kwam er een vrouw bij bree langs die een ex was van George en haar wou waarschuwen over hem. Omdat hij heel agressief deed toen zij een keer met een andere man praten en thuis een klap kreeg en nog meer andere dingen... maar bree geloofde haar niet echt dus zij dat ze moest gaan [ volgensmij knaagde het wel aan haar..] Toen gingen Bree en George uit en zij hij waarom heb je, je ring niet om en toen zij ze dat het steentje los zat en elke moment kon af vallen, toen zij george dat ie daar weinig om gaf en dat als ie er af viel wel een nieuwe gaf, toen begon Bree over die vrouw die langs kwam en hoe ze haar niet geloofde.Toen kwam een oud student van jaren terug naar bree toe en stond ze op,ze praten met hem aan owh George kon je al laaiend zien worden.Toen probeerde ze george een beetje uit om met hem te gaan dansen en toen pakte George de ring liep naar haar en zij nu moet ik je over nemen.Maar Bree wou niet en dus deed George raar en ging die ring om haar vinger doen en riep je bent mijn verloofde.Toen zij Bree als het aan mij ligt niet meer.George werd boos ging de ring terug brengen naar het tafeltje en pakte een soort auto sleutel bewijs van die andere man uit zijn jas en ging er met zijn auto van door wow beetje lang verhaal maar was ook veel gebeurd vond het wel zielig dat Gabrielle hara kindje was verloren, maar het leek een beetje alsof ze het niet erg vond maar miss komt het later pas bij haar toe... iel ze werd gewoon mee genomen door die engerd haha lynet die haar gelijk wou en de buurvrouw die stu te pakken kreeg owh Wel zielig voor susan dat haar vader gewoon nog leeft en dat hij zo dicht bij woond heb alleen het stukje na de laatste reclame niet gezien was er nog iets ergs gebeurd
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 29, 2005 2:06:03 GMT 1
De volgorde was iets anders maar dat is ongeveer wat er gebeurde. En die vriend die ze tegen kwam was volgens mij de man met wie ze verloofd was toen Rex haar ten huwelijk vroeg. Dus een ex en wat doet George met de auto's van zijn verloofde's exen? Juist ja, die zet hij in de fik.
|
|
|
Post by Boot on Dec 31, 2005 15:11:38 GMT 1
haha, zoals altijd weer een erg goede aflevering ;D Lynette met die kinderen en die man... GEWELDIg en gewoon lkaten ontvoeren.. zo goed
|
|