|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 16:04:42 GMT 1
Betty probeert Caleb te helpen. Carlos wordt gelovig en Gabrielle is hier niet blij mee. Edie's zoon komt op bezoek in Wisteria Lane. Een van de Scavo tweeling komt terecht in een kooi in de dierentuin. Susan ontmoet haar biologische vader en Bree probeert te voorkomen dat George haar gaat stalken.
|
|
|
Post by lalitavatie on Jan 21, 2006 17:19:49 GMT 1
Eindelijk komt Bree erachter dat George Rex heeft vermoord. Verder een goede aflevering.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 8, 2006 2:10:38 GMT 1
Duurde wel even voor ik weer in zat zeg.
George is nu dus helemaal doorgeslagen. Ik denk niet dat ie dood is. Ik denk niet dat ie dood wou maar wat mij dan wel verward is dat hij 911 belde... dus misschien waren het wel echte pillen... maar misschien geen dodelijk. Je weet het nooit met deze show. Ik bedoel als Dr Goldfine die val kan overleven (hoe dat kan is me echt een compleet raadsel) dan kan alles.
Lynette vind ik saai op haar werk. Susan vind ik uitermate vervelend en Gaby is ook al niet leuk. Ik wil Tom, de kinderen, Mrs McKlusky, Felicia Tillman en vooral wil ik Edie! Een paar zinnen per aflevering is gewoon niet genoeg!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 11, 2006 12:37:11 GMT 1
Dit was toch de aflevering van afgelopen dinsdag? Want ik heb hem op video opgenomen en miste dus een stukje... ik denk dat ik daardoor het stukje in de dierentuin heb gemist en die zoon van Edie. Wel jammer... waar wat is er daar dan precies mee gebeurd? Verder vond ik Bree wel grappig hoor... ga je niet uit mijn tuin, nou dan knal ik dat ding wel van je busje. Met dat stukje begon mijn video en vond het zo grappig!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 11, 2006 20:25:59 GMT 1
ja dit is de aflevering van afgelopen dinsdag... vond eht wel weer leuk dat dH er voor kwam, maar ik moest er heel erg in komen.. Ben benieuwd wat er deze dinsdag weer gaat gebeuren
|
|
|
Post by Marissa on Mar 13, 2006 14:18:52 GMT 1
Eindelijk weet Bree het inderdaad, werd wel tijd. Ik vond het een leuke aflevering.
|
|