|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 16:07:38 GMT 1
Lynette probeert een kinderopvang te realiseren in Parcher en Murphy maar eerst moet zij de vrouw van de baas zien te overtuigen om haar baby te verlaten. Gabrielle en zuster Mary Bernard buigen zich over Carlos' missie voor vrede aan Afrika. Bree brengt Andrew naar huis.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 14, 2006 22:01:00 GMT 1
was weer een leuke aflevering ! ;D Whaha denken dat Gabriel vreemd gaat met zó;n oude man maar wel grappig, hoe hij aan het einde het goed probeerde te maken..
|
|
|
Post by lostdreamer on Mar 15, 2006 1:46:18 GMT 1
weer leuke aflevering
ben benieuwd hoe het verder gaat met die 'nieuwe buren'
vind die zuster mary maar een beetje...iel maar dat het eigenlijk wel weer leuk.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 15, 2006 17:10:38 GMT 1
Sister Mary vind ik maar een beetje vaag... voor een non is zij net iets te vaag in haar doen. Vooral tegenover Carlos... En Lynette vond ik echt leuk! Vooral hoe ze de baby in 'gijzeling' nam en hoe ze aan het einde even langs ging om te kijken of alles nog goed ging. Verder een erg leuke aflevering! Ook Susan was weer erg grappig... En was die ene vrouw nou serieus haar kat aan het uitlaten...?
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 8:09:01 GMT 1
haha ja die kat... je hebt van die mensen die doen dat dus sirieus... ik heb een vriendin die gaat denk i k echt trouwen met die katten later.
Je bedoeld dat susan vreemd ging met zoon ouwe kerel...
ik vind die sister mary dus helemaal niet zoon schoonheiod, ze heeft een beetje een vierkant hoofd enzo, ze kan in ieder geval niet aan Gabriele tippen.
|
|
|
Post by Annika on Mar 30, 2006 20:08:13 GMT 1
Nou dat vond ik dus ook, toen ze dat zei dacht ik echt van: Oké, kijk eens in de spiegel dan
|
|