|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 16:08:52 GMT 1
Mary Alice is terug op de set om een aflevering op te nemen.
Zo gauw er meer bekend is zal dat hier bekend worden gemaakt.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 16, 2006 11:36:15 GMT 1
De afl heet One More Kiss!
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 19:51:42 GMT 1
klopt hij is al in de vs uitgezonden
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 25, 2006 12:45:28 GMT 1
Gabrielle en Lynette hebben onenigheid over Tom. Hun vriendschap komt hierdoor in gevaar. Paul valt Mike aan. De huisvrouwen verdenken Betty en haar familie steeds meer van vreemde praktijken. Andrew probeert Bree te chanteren, maar Bree krijgt hulp uit onverwachte hoek
|
|
|
Post by Annika on Mar 28, 2006 21:38:11 GMT 1
Haha ik vond het echt grappig met die Lynette en Gabrielle Goeie actie van die Lynette En het eind: "Now I'm worried" Leuke aflevering!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 29, 2006 17:49:58 GMT 1
Ik vond het een leuke aflevering! Vooral rond Gabrielle en Lynette. Vond het echt grappig van Lynette dat ze Carlos dan zoent, maar dat hij dan gelijk een affaire met haar wilt...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 29, 2006 20:08:44 GMT 1
was idd een leuke aflevering die verwikkelingen tussen Gabriel en Lynette, echt goed die actie van Lynette.. en dat Carlos dat idd een affaire met haar wil..
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 8:12:25 GMT 1
ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en die kan ik me ook niet zo goed herrineren want ik was op kamp met school en was laatste avond, dan weet je het wel maar goed, wat was die dooie kerel in de kofferbak van de nieuwe buren? en nog een vraag ik zag alleen dat carlos een affaire wilde met lynette, wat ging daar dan aan vooraf?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 30, 2006 18:35:54 GMT 1
Ik heb een heel klein stukje gemist, maar ik denk dat daarin iets te zien was van Gabrielle die Tom kuste. Dat heeft Lynette dus gezien, en die begon er steeds meer achter te zien. Toen vond ze Gabrielle een keer alleen in de keuken met Tom (serieus heel onschuldig) maar zij zocht er gelijk wat achter en sprak Gabrielle er dus op aan. Want tenslotte is zij een keer vreemd gegaan. Maar toen was er een soort ruzie en uiteindelijk kwam Lynette die bijleggen. En dat lukte ook wel totdat Lynette terug kwam met de vraag, je snapt toch wel wat je verkeerd hebt gedaan. Nou, Gabrielle wist dat dus niet echt. Daarom zoende Lynette Carlos, die eerst nogal verbaasd wat maar daarna wel reageerde. Daarmee maakte Lynette haar punt wel duidelijk. Daaraan was vooraf gegaan dat Gabrielle stond te klagen dat iedereen dus wist dat ze vreemd was gegaan en ook nog Tom had gezoend. Carlos reageerde hier niet echt op, waardoor zij dus een beetje aangebrand reageerde. Zij zei hierop dat hij dan ook maar vreemd zou moeten gaan, want dan zouden ze gelijk staan. Nou, doordat Lynette hem had gezoend, zag Carlos er wel wat in om dus met haar vreemd te gaan. En dat zei hij dus ook, maar zij reageerde daar gelukkig niet echt op. Dat was het ongeveer wel.
|
|
|
Post by Annika on Mar 30, 2006 20:05:21 GMT 1
Ik heb een heel klein stukje gemist, maar ik denk dat daarin iets te zien was van Gabrielle die Tom kuste. Dat heeft Lynette dus gezien, en die begon er steeds meer achter te zien. Toen vond ze Gabrielle een keer alleen in de keuken met Tom (serieus heel onschuldig) maar zij zocht er gelijk wat achter en sprak Gabrielle er dus op aan. Goed gedacht! Dat hoofd van Lynette, dat ging echt van: 'Eh, niet leuk' naar 'Oké, van mij hoeft dit niet' naar 'Hé trut blijf eens van m'n man af!' Ook wel grappig dat vrouwtje die zo om Bree en Lynette heen reed
|
|