|
Post by Crazybloempje on Nov 24, 2005 16:16:46 GMT 1
Een van de huisvrouwen botst per ongeluk met haar hoofd tegen haar date waardoor ze beide naar het ziekenhuis moeten. Een andere huisvrouw doneert bloed omdat zij een zeldzame bloedgroep zou hebben. Dit vind de zuster raar omdat diezelfde dag een oudere man kwam met dezelfde bloedgroep. Weer een andere huisvrouw wordt gechanteerd over iets wat jaren geleden is gebeurd.
Een van de huisvrouwen moet naar de gevangenis maar komt vrij op borgtocht. Haar auto is echter ingenomen dus heeft ze geen rit naar huis.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 16, 2006 11:38:37 GMT 1
Kwam dit tegen op het internet:
2.11 We're Gonna Be All Right
After a number of bad dates, Susan finally meets Dr. Right; some old pictures of Gabrielle turn up on the Internet; Tom is alarmed when his kids come down with chicken pox -- because he's never had it; Bree gets arrested and, after months of silence, Noah Taylor contacts Mike Delfino.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 19:56:21 GMT 1
sorry maar dit is 2. 12 die titel die jij zei hoort bij 2. 12 en 2. 11 heet one more kiss 2.13 heet There's Something About a War
en de special van season 2 heet All the Juicy Details
een sorting out the dirty laundry maar dan van season 2
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 17, 2006 19:55:16 GMT 1
Hihi typfout.! Ik bedoelde natuurlijk gewoon 2.12!!! Die specials zuigen kont als je het mij vraagt, zie veel liever gewone alfeveringen. Maar goed, on-topic weer: Kan niet wachten tot het seizoen hier weer begint!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 17, 2006 20:13:31 GMT 1
Ik vind die specials ook niet echt leuk, ik kijk liever naar een geweone, nieuwe aflevering dan naar een soort samenvatting van alles wat er gebeurd is. En DH mag van mij ook wel weer beginnen, al moet dat niet betekenen dat Grey's Anatomy stopt. Maar GA heeft maar 9 afleveringen dus ik denk dat als dat stopt DH weer verder gaat. Dus dan duurt het nog maar 6 weken ofzo.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 17, 2006 22:26:50 GMT 1
ik wil ook wel dat DH weer verder gaat maar niet in de plaats van GA. Maar is er dan geen tweede seizoend dat meteen achter de eerste van GA komt? DH kan dan wel op een andere dag geplaats worden ofzo
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 18, 2006 8:09:33 GMT 1
Ja, er is wel een tweede seizoen, maar in Amerika zijn ze nog bezig met het uitzenden ervan. Ik geloof dat ze nu rond aflevering 12/13 zitten. Dus ik denk dat wij nog wel even moeten wachten op het tweede seizoen.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 18, 2006 12:23:07 GMT 1
DHW komt wrs in de plaats van Gilmore Girls. Want rond dezelde tijd als het seizoen van GG hier eindigd staat DHW weer ingepland!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 18, 2006 16:51:10 GMT 1
ja maar everwood komt er ook weer aan in maart volgens mij..
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 18, 2006 17:43:17 GMT 1
Ik verheug me alweer op DH, ik mis het eigenlijk wel. Maar GA vind ik ook leuk.
Anyway, in België zijn ze nu waar wij gestopt zijn. Het komt elke vrijdag om 10 uur op één van de Belgische zenders..misschien hebben ze daar geen stop en gaan ze gewoon door.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 18, 2006 17:46:43 GMT 1
ik denk het niet, want dan zitten de afleveringen te dicht op de uitzendigen in amerika
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 18, 2006 17:55:35 GMT 1
Maar het eerste seizoen liep België ons ook voor dus zou heel goed kunnen!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 21, 2006 13:57:16 GMT 1
Dit is niet het topic om dat te bespreken En jullie mogen ook spoilers toevoegen hoor... Als je de titel van 2x13 weet, plaats je deze met de desbetreffende info in de spoilers...dan hoef ik niet al het werk te doen Maar over de uitzendschema's mogen jullie ergens anders babbelen. Dit gaat over 2x12
|
|