|
Evelien
Feb 18, 2006 18:58:34 GMT 1
Post by kiwi on Feb 18, 2006 18:58:34 GMT 1
Uhm der komt zo'n nieuwe serie op Net 5.. Evelien <- vervangt die een andere serie?? Ik denk self Grey's Antomy is da ook
|
|
|
Evelien
Feb 18, 2006 20:01:29 GMT 1
Post by Boot on Feb 18, 2006 20:01:29 GMT 1
ik denk dat dat niet zo is, want op het forum van Greys anatomie staat dat ze gelijk door gaan met seizoen 2... en evelien komt al bijna op tv...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 19, 2006 9:56:26 GMT 1
Ik had er ook al voorstukjes van gezien, maar erg lijkt me eerlijk gezegd niets aan... Maar hier een artikel waarin alles over dinsdag duidelijk wordt...: Vrouwenavond Net 5 op de schop Tijdenlang bestond de dinsdagavond vrouwenavond van Net 5 uit programma's als Ally Mc Beal, Dawson's Creek, Gilmore Girls en Sex & The City. Maar een aantal van die series is beëindigd en Net 5 kwam al met alternatieven als Desperate Housewives. Uit de lente-programmering van SBS, waar Net 5 deel van uitmaakt, blijkt dat de vrouwenavond opnieuw op de schop gaat. Maar wat Zappen.blog.nl betreft, is dat beslist geen achteruitgang! De dinsdagavond trapt straks op primetime (20.30 uur) af met Desperate Housewives. Van deze Amerikaanse hitserie is het eerste seizoen al uitgezonden op Net 5, aan het tweede seizoen is begonnen maar SBS moest dit afbreken, omdat er nauwelijks nog nieuwe afleveringen voorradig waren. Inmiddels loopt Amerika zo'n zeven afleveringen voor op Nederland, en is er genoeg ruimte om de serie weer enige weken uit te zenden. Na Desperate Housewives volgt Evelien, een nieuwe Nederlandse dramaserie gebaseerd op de columns van Martin Bril. Actrice Kim van Kooten bewerkte deze tot ze geschikt waren voor televisie, en veroverde en passant de hoofdrol. Naast Van Kooten spelen ook Sterre Herstel, Pieter Blok en Rifka Lodeizen in de serie. Om 22.00 uur worden de banden van Grey's Anatomy ingestart, de ziekenhuisserie die sinds een goeie maand op Net 5 is te zien. Hierin staat Meredith Grey centraal, dochter van een begenadigd chirurge. Meredith loopt haar eerste coschappen in het ziekenhuis van Seattle en de kijker volgt haar sores en dat van haar medestudenten. Zappen.blog.nl is erg enthousiast over de Amerikaanse topserie, net zoals we dat zijn over Desperate Housewives. Kortom: wij zien die vernieuwde vrouwenavond wel heel erg zitten. Vanaf maart op televisie!
|
|
|
Evelien
Feb 19, 2006 15:19:22 GMT 1
Post by kiwi on Feb 19, 2006 15:19:22 GMT 1
Om 22.00 uur worden de banden van Grey's Anatomy ingestart, de ziekenhuisserie die sinds een goeie maand op Net 5 is te zien. Dan duurt da tot 11 uur da is laat evelien lijk mij niet veel aan ik heb liever Grey's Anatomy na Desperate housewives thansk voor info
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Evelien
Feb 19, 2006 18:30:54 GMT 1
Post by Nicole on Feb 19, 2006 18:30:54 GMT 1
Evelien lijkt mij ook niet echt veel aan, en GA van mij ook wel om half 10 beginnen. Ik vind het zoals het nu is eigenlijk wel goed. Maar misschien wordt Evelien wel een flop en verdwijnt het weer...
|
|
|
Post by Boot on Feb 20, 2006 9:36:29 GMT 1
ja dat zou kunnen. Of misschien is het wel onwijs vet programma niet zo pessimistisch
|
|
|
Post by lostdreamer on Mar 2, 2006 0:43:35 GMT 1
ik dacht dat in plaats van gilmore girls kwam..... ...maarja ik ga wel gewoon kijken wat het is maar het lijkt me niet sow leuk
|
|