mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 6, 2006 10:14:51 GMT 1
Susan nodigt Dokter Ron uit om Karl te ontmoeten. Lynette verbaast zich over een werkende vrouw die nog steeds borstvoeding geeft aan een vijfjarig kind. Bree krijgt te maken met nieuwe beschuldigingen van Andrew.
|
|
|
Post by Boot on May 8, 2006 13:14:07 GMT 1
haha met die borstvoeding... mijn zusje kreeg op haar 3e ook nog borstvoeding... dat vond ze lekker
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 10, 2006 10:03:07 GMT 1
Ik vond het een leuke aflevering! Hoe Susan zat te stuntelen met die rolstoel en hoe Bree klem kwam te zitten in dat warenhuis! Dat van die borstvoeding heeft Lynette trouwens wel slim opgelost! En ergens verwacht ik dat we nog problemen gaan krijgen met de adoptie van Carlos en Gabriella. Het einde zag er nogal verdacht uit...
|
|
|
Post by Boot on May 10, 2006 10:58:01 GMT 1
ja idd dat denk ik ook! ik denk dat dat meisje de baby zelf gaat houden en alleen met gabrielle en carlos afspreekt omdat ze huin dan kan afpersen
|
|
|
Post by Rianne on May 10, 2006 11:40:06 GMT 1
Ja inderdaad. Of er is gewoon iets met die baby aan de hand, want er staat bij volgende week dat ze achter de waarheid van hun baby komen
Wat ik ook wel een leuk stukje vond was, dat gesprek tussen Susan en Mike. Ik kreeg echt het idee, dat hij eigenlijk wel weer iets met haar wil beginnen
|
|
|
Post by lauraatje on May 10, 2006 12:13:35 GMT 1
Was inderdaad weer leuk dat Susan zo aan het klungelen was! Kreeg ook wel een beetje het idee dat Mike haar toch nog wel ziet zitten. Dat zou wel weer leuk zijn! Vind het ook altijd geweldig hoe Lynette altijd alles oplost! En met dat zwangere meisje wordt nog wel spannend denk ik. Toen Caleb trouwens ineens bij Danielle op de kamer zat, dacht ik echt dat hij haar iets aan zou gaan doen! Maar ik denk dat dat nog wel een keer gaat gebeuren!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 10, 2006 13:32:10 GMT 1
Ik zou het wel leuk vinden als Susan en Mike weer bij elkaar zouden komen, want ik vond ze toen erg leuk samen! Alleen Karl vind ik echt vaag. Ik vind hem wel in staat alle relaties van Susan te dwarsbomen omdat hij haar zelf gewoon nog leuk vind. Want dat is volgens mij wel overduidelijk.
|
|
|
Post by Annika on May 10, 2006 14:48:31 GMT 1
Ja vond Karl een beetje irritant met dat dwarsbomen, maar het werd wel erg leuk; die Susan in die rolstoel Maar ik dacht ook wel zo'n beetje dat Mike Susan nog leuk vond.. Lynette had het weer goed voor elkaar hoor (niet sarcastisch) ;D Ik dacht ook dat Caleb iets ging doen bij die Danielle, maar het viel nog mee. Vond het van haar niet zo handig hem zo aan te pakken, maar goed.. Bree was ook lekker bezig (wel sarcastisch) lag echt dubbel toen ze vast zat eigenlijk ;D Andrew is trouwens echt een irritant ventje.. Gabrielle en Carlos waren ook wel geinig. Het eind is wel een beetje raar, ik denk dat ze dan dus Gabrielle en Carlos verraad, maar misschien verraad ze juist haar vriend (of wat het ook is). Uiteindelijk gaat het haar waarschijnlijk om het geld
|
|
|
Post by Rianne on May 15, 2006 5:28:57 GMT 1
Nou mensen, laat ik het zo zeggen we krijgen gelijk over susan en mike ;D
Ik lees net op spoilerfix, dat ze in de laatste aflevering weer bij elkaar komen ;D
|
|