mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 6, 2006 17:21:42 GMT 1
Carlos en Gaby leren de waarheid over hun baby. Een ex-stripper geeft een verjaardagsfeesje voor haar kind en Gabrielle houdt haar voor de eerste keer vast. Ook Paul Young komt achter de demonen van Wisteria Lane. Lynette staat er op om wat aan het alcoholprobleem van Bree te doen.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 17, 2006 11:56:24 GMT 1
Volgens mij was dit de aflevering van gisteren avond. En ik vond het een erg leuke aflevering! Vooral Gabrielle en Carlos vond ik zo leuk! De blik van Gabrielle toen ze voor het eerst die baby beet hield en hoe zij haar later uit het ziekenhuis "ontvoerde". En ook de bruiloft van Karl en Edie enzo. Super!
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 13:34:41 GMT 1
ik vond de aflevering van gister ook wel leuk... Wel beetje raar dat Karl Susan zo ging kussen... wel zielig va ndie baby want nu weten we natuurlijk niet zeker of ze hem mag houden...
|
|
|
Post by Annika on May 17, 2006 14:09:18 GMT 1
Ja dat weten ze nou inderdaad nog niet.. Maar kunnen ze dat kind zonder consequenties zomaar meenemen kort na de geboorte? Vond het ook wel raar van Karl en Susan gingen kussen, best wel zielig voor Edie, maarja dat is dan ook weer niet zo erg ... Op zich wel goed van Lynette dat ze Andrew door had. Ook aardig om Bree een beetje in bescherming te nemen. En Bree, die had het weer voor elkaar hoor, vond het wel grappig dat ze vroeg hoe ze het snelst dronken kon worden
|
|
|
Post by charmedfan on May 17, 2006 17:25:40 GMT 1
Leuke aflevering.En die andrew heeft zijn verdiende loon gekregen toen lynette zat te liegen/overdrijven.Ook wel ontroerend met gabrielle en carlos.
|
|