mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 17, 2006 15:11:29 GMT 1
Lynette moet op de school van haar zoontje verschijnen omdat hij geobsedeerd is door naakte vrouwen. Carlos en Gabrielle vechten in de rechtbank om de voogdij van hun kind. Bree’s vader en stiefmoeder komen op bezoek om de ruzie op te lossen tussen Bree en Andrew. Susan is ervan overtuigd dat Karl niet echt van Edie houdt. Wanneer ze naar de bioscoop gaat, komt ze Mike tegen, die een date heeft met een andere vrouw...
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 17:41:57 GMT 1
ooow dat zal moeilijk zijn voor susan.... dit lijkt me een goede aflevering met inhoud en zo ik heb er zin in
|
|
|
Post by Rianne on May 23, 2006 23:04:28 GMT 1
Wat was Karl toch vreselijk bezig. Alsof hij niet alleen kan zijn, groot gelijk dat Susan heb de deur uittrapte. Ik ben zo benieuwd, maar het gezicht van Edie als ze erachter komt. Ik weet wel al wat ze gaat doen, maar gewoon om haar hoofd dan te zien ;D
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 7:57:46 GMT 1
wat een geweldige aflevering. Was vet blij dat Bree en Andrew weer een beetje de goede kant op gaan. En dat Gabrielle door heeft dat ze zelf voor die baby moet zorgen, en wat een schatje is die baby! Om te zoenen! Lijkt me vet lastig als je 7 jaar oude zoon allemaal vragen heeft over de baby's enzo... ( Mijn zusje zit in die fase, tis verschrikkelijk ) Dat Susan naast die kerel ging zitten, dat is echt briljant! haha en die man speelde gewoon mee. En hoe dom ben je als je dan weer verliefd word op zoon gladjanus als Karl als er mensen al MIKE op de wereld rondlopen Wel sneu voor Edie, want zijn was eindelijk weer eens echt verliefd en dan gaat ie vreemd.
|
|
|
Post by lauraatje on May 24, 2006 15:07:52 GMT 1
Vond het ook weer een leuke aflevering! Met Gaby en de baby was wel lachen dat ze Lily gewoon de hele dag en nacht aan de schoonmaakster gaf! En al die 'geintjes' die met Paul uit gehaald werden! Vind Karl ook maar stom bezig en dat Susan er toch elke keer weer intrapt, maar hopelijk is dat nu over! Hoop echt dat Susan en Mike weer bij elkaar komen, want dat was echt leuk!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 25, 2006 17:36:12 GMT 1
wat een geweldige aflevering. Was vet blij dat Bree en Andrew weer een beetje de goede kant op gaan. En dat Gabrielle door heeft dat ze zelf voor die baby moet zorgen, en wat een schatje is die baby! Om te zoenen! Lijkt me vet lastig als je 7 jaar oude zoon allemaal vragen heeft over de baby's enzo... ( Mijn zusje zit in die fase, tis verschrikkelijk ) Dat Susan naast die kerel ging zitten, dat is echt briljant! haha en die man speelde gewoon mee. En hoe dom ben je als je dan weer verliefd word op zoon gladjanus als Karl als er mensen al MIKE op de wereld rondlopen Wel sneu voor Edie, want zijn was eindelijk weer eens echt verliefd en dan gaat ie vreemd. Ben het gewoon helemaal met je eens.
|
|
|
Post by kiwi on May 27, 2006 22:33:21 GMT 1
wat een geweldige aflevering. Was vet blij dat Bree en Andrew weer een beetje de goede kant op gaan. En dat Gabrielle door heeft dat ze zelf voor die baby moet zorgen, en wat een schatje is die baby! Om te zoenen! Lijkt me vet lastig als je 7 jaar oude zoon allemaal vragen heeft over de baby's enzo... ( Mijn zusje zit in die fase, tis verschrikkelijk ) Dat Susan naast die kerel ging zitten, dat is echt briljant! haha en die man speelde gewoon mee. En hoe dom ben je als je dan weer verliefd word op zoon gladjanus als Karl als er mensen al MIKE op de wereld rondlopen Wel sneu voor Edie, want zijn was eindelijk weer eens echt verliefd en dan gaat ie vreemd. Ben het gewoon helemaal met je eens. jullie hebben alles al gesegt wat ik wou zeggge maja egt waar de Karl is egt een gladjanes ik kan um nie uitstaan neej suzan tegen Karl ; You made ME the other woman Suzan je moet egt weer voor Mike gaan
|
|