|
Post by Rianne on May 23, 2006 23:59:55 GMT 1
Gabrielle en Carlos zijn geschokt, wanneer de vader van Lilly komt om zijn kind op te eisen. Lynette probeert Ed te helpen bij het oppeppen van zijn seksleven. Ondertussen besluit Karl om het uit te maken met Edie, die geen idee heeft dat Susan de 'andere vrouw' is. Bree komt vooruit bij het helpen van Peter, wanneer ze erachter komt hoe erg zijn andere verslaving is
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 8:01:31 GMT 1
o mijn god, dat is echt vet zielig voor Gabrielle en Carlos, dan ben je der net aan gehecht en dan word ie opgeeist door de ouders. Wie is Ed ook weer, is dat die baas van Lynette? haha we hebben het dan nu over zijn sex verslaving he nou dat is niet zo erg voor Bree, word ze misschien wat minder opgefokt
|
|
|
Post by Rianne on May 24, 2006 11:08:37 GMT 1
Hahaha, Ed is inderdaad de baas van Lynette
|
|
|
Post by lauraatje on May 31, 2006 9:09:15 GMT 1
Echt zo zielig voor Gabrielle en Carlos dat het kindje weer terug moest. Vond het echt sneu toen je Gabrielle zo zag huilen! Wel leuk vond ik het begin met Carl en Edie, Carl die er tussen uit wilde knijpen en dan Edie die achter hem aan kwam! Denk dat Susan echt niet blij zal zijn als Edie erachter komt dat zij 'de andere vrouw' is! Die baas van Lynette is echt een sukkel zeg, dat ie nu Tom gaat ontslaan omdat dat van z'n vrouw moet en Lynette niet kwijt wil. Hij laat Lynette alles opknappen. Maar denk dat ze er toch wel weer iets op gaat verzinnen. Vond het wel weer grappig dat Lynette al die teksten naar z'n vrouw zat te typen, lol! (En dat ze dat zinnetje naar tom wilde sturen maar het per ongeluk naar Ed stuurde )
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 31, 2006 17:49:09 GMT 1
Ik vond het ook al zo zielig voor Gabrielle en Carlos. Je zag gewoon dat Gabrielle en Carlos echt van haar waren gaan houden en dat ze er al gewoon bij hoorde. Vond het ook erg om Gabrielle zo overstuur te zien... Verder vond ik het stuk tussen Lynette en Ed wel leuk... alleen is het wel jammer dan Tom daardoor ontslagen moet worden. Maar Lynette verzint daar vast wel weer wat op, daar is ze wel goed in. Verder ben ik er vrij zeker van dat Edie er nog wel achter komt dat Susan die andere vrouw is. In zo'n serie kan dat bijna niet anders en Susan verpraat zich vast een keer. En anders is Karl er altijd nog.
|
|
|
Post by Darth Yotho on May 31, 2006 22:07:37 GMT 1
Echt zielig om Gabriële zo te zien ... Ze waren zo gehecht aan Lilly, en vind het jammer dat het niet goedkomt ofzo ... Lilly is gone forever Verder was het een goede aflevering. Ik vind het leuk dat Lynette en Tom niet meer zoveel ruzie hebben, zo vind ik ze veel leuker ... En haha ik vond Edie zo komisch ... met de gevechten en dan dat met Karl, arme Edie en ook Arme Susan, nu dat Edie die detective heeft ingehuurt ...
|
|
|
Post by Annika on Jun 6, 2006 21:47:10 GMT 1
Gabrielle was inderdaad wel zielig aan het eind, maar het zat er wel een beetje in, ze hadden die baby maar op een vage manier gekregen zeg maar..
Dat Lynette dat berichtje naar Ed stuurde in plaats van naar Tom, dat was wel geinig ;D Wel dom met dat gezeur dat Tom nu ontslagen moet worden.
En dat gevecht; hilarisch! En hoe Susan elke keer reageerde op Edie, ze probeerde het echt zo te verzachten. En met dat groepsgesprek ook, maar toen ineens iets van: "het is inderdaad een gore sloerie" ofzo, dat was echt lachen!!
|
|