|
Post by Rianne on May 24, 2006 0:05:44 GMT 1
Bree en Andrew bereiken een dieptepunt in hun relatie. De spanning tussen hun twee heeft een zeer kritiek punt bereikt. Ondertussen ontslaat Ed Tom onder druk van zijn vrouw. de prive detective van Edie komt achter wat recente details van gebeurtenissen tussen Karl en Susan. Gabrielle heeft moeite om Xiao-Mei in het land te houden.
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 8:07:47 GMT 1
nou deze aflevering klinkt niet echt leuk. Iedereen met allemaal ongeluk. Zo zielig als Xiao mei weg moet, want ze wil daar zo graag blijven, ookal word ze een beetje uigebuit. Ik dacht juist aan de aflevering van gister te zien dat Bree en Andrew weer wat beter zouden gaan, maar ja als je het dieptepunt hebt bereikt kun je alleen maar omhoog en dat is misschien wel gunstig! Edie gaat Susan echt doodvermoorden als ze er achter komt
|
|
|
Post by Rianne on May 24, 2006 11:09:55 GMT 1
Ik heb deze aflevering al gezien. Hij is op zich wel zielig, maar ik heb bij sommige stukken echt met mond open zitten kijken. Echt niet te beschrijven wat er daar gebeurt
|
|
|
Post by Annika on Jun 6, 2006 21:53:23 GMT 1
Wow, wat een aflevering eigenlijk. Die Andrew, heeft hij in principe bereikt wat hij wilde, komt hij er eindelijk eens achter dat dat helemaal niet is wat hij wilde. Het was best wel een zielig stukje.. En dat Edie dat huis in de fik stak, ook wel erg. Naja, staat ze wel weer quitte met Susan En die Xiao-Mei, lollig ;D Carlos ook wel eigenlijk En die Tom, ohoh Maar het leukste vond ik dat Mike Susan nog steeds leuk vindt, hoop dat ze weer wat krijgen ;D
|
|
|
Post by Rianne on Jun 6, 2006 21:58:13 GMT 1
Ik vraag me af wie niet hoopt dat Susan en Mike weer wat krijgen.
Dat met Andrew, echt. De eerste keer dat ik het zag zat ik echt met mond open te kijken. Wat een rotstreek. Dan moet je iemand echt haten volgens mij.
Edie was ergens toch geweldig. Alleen al die uitdrukking die ze op haar hoofd had, toen ze het huis in de fik stak. Het is ergens ook wel sneu voor Susan, maar ergens toch een geweldige over-the-top actie ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 7, 2006 16:09:22 GMT 1
Jeetje! Wat een aflevering! Vond het echt zielig voor Bree dat ze Andrew met die ene gast in bed betrapte. Maar hun relatie heeft nu wel een echt dieptepunt bereikt. Ik snap niet dat Andrew dan nog zo droog kan zeggen dat hij heeft gewonnen. Dat tussen Xiao-Mei en Carlos was echt grappig. Eerst thuis en toen in de kliniek! Haha. Maar ik vind Susan zo grappig! Eerst dat gedoe met die detective, daarna het gedoe met de postbode en dan nog een huis dat in de fik staat. Maar Mike blijft wel aan haar zijde staan, dus dat moet wel goed komen. Ben echt benieuwd naar volgende week!
|
|
|
Post by Annika on Jun 7, 2006 16:27:13 GMT 1
Ik vond dat trouwens wel erg ver gaan van Andrew, dat hij met die kerel ( Peter) naar bed ging Dan spoor je ook niet helemaal. Het was inderdaad wel zielig voor Bree en erg @#$! van Andrew
|
|
|
Post by Boot on Jun 7, 2006 19:49:55 GMT 1
ja dat is echt een klote streek... hoe kan hij Now We're Even... k had hem ook direct de deur uit geschopt
|
|
|
Post by kiwi on Jun 11, 2006 9:00:43 GMT 1
maar we zijn er deze aflevering tog achter gekomen dat Tom vreemd gaat ?? oke wij wissen het al ,maar Lenet niet en die weet het nou wel En dat met Andrew was egt sielig dat je je moeder zo diep kan laten zinken en al om te winne over iets wat nog eens geen wedstrijd was..
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 11, 2006 22:41:37 GMT 1
Goeie aflevering zeg!! Dat Lynette erachter komt dat Tom vreemd gaat! Ben benieuwd wat ze gaat doen! Susan en Mike was helemaal leuk! Grappig dat Susan de postbode naar binnen lokt en dat ie dan vervolgens op haar bed ligt!! En dat d'r dochter dan die brief aan Edie terug in z'n tas stopt!! Oei! Die dan weer vervolgens Susans huis in de fik steekt! En dat met Bree en Andrew. Vind het goed dat ze hem daar ergens achter liet, want het is echt een rotjong! En toen was ie ineens niet zo blij meer! Verder leuk met Carlos, Gabrielle en Xiao-Mei!
|
|
|
Post by Boot on Jun 13, 2006 12:51:36 GMT 1
mmm je weet hier nog niet of Tom vreemd gaat... Lynette weet alleen maar dat Tom uitstapjes maakt als hij weg is... oke het is wel verdacht, maar je weet het nog niet zeker.. ik hoop van niet, ik vind hun twee zo leuk samen.
|
|