|
Post by Rianne on May 24, 2006 0:06:23 GMT 1
Bree heeft het einde van haar latijn bereikt en laat zichzelf opnemen in het Fairview psychiatrisch ziekenhuis. Lynette verdenkt Tom ervan dat hij een affaire heeft en volgt hem naar Atlantic City. Xiao-Mei wordt zwanger
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 8:11:10 GMT 1
o jeetje, de desperate housewives hebben alle reden om desperate te worden. Klinkt allemaal niet zo goed :S Vraag me af van wie Xiao Mei zwanger word, t zou wel een wending zijn als het van Carlos is ofzo... en als Lily dan weg moet.... miss krijgen ze dan wel haar baby, hoewel ik denk van niet. Vraag me ook echt af met wie Tom dan een affaire had
|
|
|
Post by Rianne on May 24, 2006 11:12:05 GMT 1
Dat is niet bekend, met wie Tom een affaire had, wel hoelang Tom al een affaire had. Dat van Bree is best wel sneu, die is echt aan het einde van haar latijn en begint weer nogal extreem te worden in haar doen
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 16, 2006 14:55:12 GMT 1
Goeie aflevering! Vond het echt zielig voor Lynette dat ze erachter kwam dat Tom tegen hoor loog en dat ze hem met een andere voruw zag! Goed dat hij in een leeg huis terug kwam. Ben wel benieuwd wat hij daar deed en wat z'n reden was! Verder Bree die helemaal flipte met die taart. Ook echt zielig voor Bree dat Danielle gewoon een briefje achterliet dat ze nooit meer terugkomt. Grappig met Gabrielle die helemaal gek werd van Xiao-Mei. Maar Carlos gaat steeds meer met haar om.....?? En wat zag Edie eruit zeg in het ziekenhuis!
|
|
|
Post by Boot on Jun 16, 2006 20:36:09 GMT 1
ik heb nog steeds stille hoop dat Tom daar gewoon de inrichting van de badkamer ging bekijken Ik vond Bree zoooo zielig, ik weet dat z een neuroot is maar ik zou mijn moeder zo ruilen voor haar. Die Xao Mei maakt wel dik gebruik van het zwanger zijn... en Gabrielle is daarop wel erg ongevoelig....
|
|
|
Post by Annika on Jun 17, 2006 16:05:15 GMT 1
Ja dat zou wel mooi zijn als Tom toch niks gedaan had, maar dat zal helaas niet zo zijn denk ik. Lynette heeft zich wel aan haar woord gehouden, zag gisteren toevallig (ik denk) 1x13 en toen zei ze dat als Tom vreemd zou gaan dat ze met kinderen en al het huis uit zou gaan, maar ze zei er ook achteraan dat hij ze nooit meer zou zien... Bree was inderdaad wel zielig, maar het was toch ook wel een beetje grappig aan het eind, dat ze daar echt heel rustig ging vertellen: "Ik denk dat ik op het punt sta een zenuwinzinking te krijgen" (ofzo) En die Xiao-Mei maakt echt vet gebruik van het feit dat ze zwanger is ja, maar ik vond Gabrielle zo geinig eigenlijk, dat ze echt zo ongevoelig was. Met die parfum en alles, dat was echt geinig ;D En Edie en Susan dan, dat Edie achter Susan aanrende, ook zo lollig En die Edie met die bijen en dan in het ziekenhuis, pijnlijk lijkt me..
|
|