|
Post by Rianne on May 24, 2006 0:07:48 GMT 1
Er zijn terugblikken, die ons laten zien hoe Mary-Alice Bree, Lynette, Susan en Gabrielle bij elkaar bracht. In andere terugblikken krijgen we het duistere verleden van de Applewhites te zien. In het heden krijgt Bree wat beangstigend nieuws. Susan verhuist naar een trailer, omdat haar huis is afgebrand. Lynette zit in een crisis, nadat ze er is achter gekomen dat Tom een affaire heeft.Gabrielle en Carlos komen meer te weten over Xiao-Mei. Zach erft een hoop geld van zijn opa Noah, die overlijdt. Uiteindelijk komt een van de vrouwen erachter dat ze zwanger is.
|
|
|
Post by Boot on May 24, 2006 8:14:20 GMT 1
OMG dit is zo spannend, ik kan echt niet wachten tot deze twee afleveringen! BRILJANT... Wie zou er zwanger zijn... ik denk Bree ofzo haha Susan der huis afgebrand, miss payback van Edie? En dan begint het nieuwe seizoen allemaal wendingen, ik heb er echt gruwelijke zin in
|
|
|
Post by Rianne on May 24, 2006 11:12:58 GMT 1
Ik heb hem gezien en ik denk wel dat iedereen na het zien van deze aflevering zal denken dat we met een aantal dingen totaal verkeerd zaten
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 24, 2006 22:38:15 GMT 1
Ja want er is geen DH zwanger, maar de dienstmeid van Carlos en Gabrielle is draagmoeder van hun baby...tenminste ik had niet door wie er anders zwanger zou moeten zijn
Maar OMG....als Mike dood is, dan kijk ik nooit meer. En waarom rijdt ie Mike overhoop om vervolgens naar Bree te gaan...waarom niet naar Susan
|
|
|
Post by Rianne on May 25, 2006 11:47:08 GMT 1
Ik denk ergens niet dat Mike dood is, dan is de verhaallijn niet goed uitgediept. Ik denk dat Mike en Orson elkaar al kenden van de gevangenis. Orson haalde ook een aparte spuit ergens vandaan. Als je die spuit al nodig hebt, dan verstop je hem niet zo.
|
|
|
Post by Boot on May 27, 2006 9:53:29 GMT 1
OMG word mike aangereden als hij dood is vind ik er helemaal niks meer aan hoor. Dat zullen de makers denk ik ook wel weten, dus hij zal niet dood zijn toch?
|
|
|
Post by Annika on Jun 18, 2006 22:04:09 GMT 1
Dan hebben ze hier iemand flink toornig gekregen als Mike dood is Maar ik ben wel benieuwd waarom hij dit deed, vond het wel heel erg cru En die Xiao-Mei, ook best een b*tch eigenlijk. Vond het aan de ene kant wel terecht dat Gabrielle zo reageerde, maar aan de andere kant heeft ze zelf ook een affaire gehad.. En dat van Tom was dan wel weer beter ;D En die Bree dat ze ontsnapte was wel lachen en dat met die Matthew (zo heet 'ie toch?) >> En die Karl, bluh, slijmbal en sukkel en ga nog maar ff door. Wel zielig voor Susan aan het eind dat ze denkt dat Mike haar niet wil, terwijl hij ergens (dood?) op straat ligt. Maar het was echt een geweldige aflevering
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 20, 2006 13:53:45 GMT 1
Ikzelf denk dat Susan zwanger is van Carl ... ik bedoel dat zou egt egt egt een .. effect geven ... En het kan ook nog doordat ze de laatste paar afleveringen met mekaar naar bed gingen ... ;D . Maar het zou ook nog Gabriël kunnen zijn. En Bree kan zo en zo al niet want die staat droog. En Rex is al een tijdje dood. En als ze dan zwanger zou zijn. Had ze het in die maanden dat Rex dood was wel moeten merken. En Lynette kan ook al niet, want die hebben al genoeg kids hehe, die denken er wel om. Het is dus of Susan of Gaby. ;D
|
|
|
Post by Boot on Jun 20, 2006 15:11:11 GMT 1
waarom heb je het over een baby... ennuh bree had seks met die kerel van AA...
|
|
|
Post by Annika on Jun 20, 2006 18:19:11 GMT 1
Ja volg het ook niet helemaal, maar ach Oh er staat "uiteindelijk komt een van de vrouwen erachter dat ze zwanger is" in de eerste post. * Niks van gemerkt..* Trouwens als het er toch over gaat, die Gaby kan toch geen kinderen krijgen ofzo? Want waarom is Xiao-Mei anders de draagmoeder?
|
|
|
Post by Boot on Jun 20, 2006 21:46:46 GMT 1
wow, goeie nuts... wat de hell is met die Orson? Dat wil ik echt gruwelijk graag weten...
|
|
|
Post by Rianne on Jun 20, 2006 22:03:08 GMT 1
Jullie vergeten volgens mij dat Xiao-Mei zwanger is.
Ik denk dat Orson en Mike elkaar nog kennen uit de gevangenis en dat daar iets gebeurt is
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 21, 2006 10:36:50 GMT 1
omg.. omg.. wat een superafleveringen ;D Ik hoop niet dat Mike echt dood is..dat zou ik niet aardig vinden (zacht uitgedrukt nog ) En er waren zo veel dingen die ik anders had verwacht.. ik had bijvoorbeeld njet gedacht dat die dienstmeid een draagmoeder zou zijn voor Gab en Carlos
|
|
|
Post by Annika on Jun 21, 2006 11:22:14 GMT 1
Ik kreeg gisteren een ingeving over die Orson, maar of het klopt weet ik natuurlijk niet. Ik denk dat Mike er misschien iets mee te maken heeft dat die vriendin van Orson in dat psychiatrisch geval zit... Maar met DH weet je het maar nooit Ik ben nu echt benieuwd naar seizoen 3, ik wil weten wat er met Mike gaat gebeuren! Trouwens die Zach vond ik ook maar een beetje creepy op het eind
|
|
|
Post by Boot on Jun 21, 2006 14:10:01 GMT 1
dat zou kunnen... dat met die diploma en gevangenis straf enzo... kan idd dat het de schuld is van mike... per ongeluk dan ik denk dat ze bedoelde dat kind van Tom. Zachery is altijd eng Op de een of andere manier vind ik het erger dat Carlos vreemd ging dan dat toen Gaby vreemd ging
|
|