|
Post by Rianne on Jun 21, 2006 20:02:42 GMT 1
Misschien omdat hij er nooit voor haar was en zij toch wel voor hem. Zij nam wel voor hem kinderen......
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 22, 2006 14:47:41 GMT 1
Wow dit waren echt twee super afleveringen! Leuk dat ze gingen terugblikken, hoe ze elkaar leerde kennen! Hoop echt niet dat Mike dood is hoor, maar dat zal toch niet?? En Susan en Mike waren zo gelukkig die aflevering (leuk dat Mike Susan ging zoenen toen Carl weer eens kwam opdagen!) En die Orson dan?? Had echt niet gedacht dat Matthew dat meisje vermoord had, dat was echt een goeie zeg! En dat van Gaby en Carlos, goed dat ze hem het huis uitgegooid heeft en dat ze het Xiao Mei eens 9 maanden lang goed laat voelen wat ze gedaan heeft. En wat een rare zeg die moeder van het kind van Tom! Dat gaat nog leuk worden als die daar gaan wonen op 5 min. afstand! Ja Zach is echt een engerd. Wel weer cool dat ie gewoon Paul laat zitten! Nou heb nu echt zin in seizoen 3 zeg, laat maar komen!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 12:40:55 GMT 1
Ik vond het echt twee hele leuke afleveringen! Zat echt aan de tv vastgeplakt. Het leukste vond ik toch wel het gedoe rond Susan. Op een grappige manier is zij eigenlijk zo dramatisch, maarja... dat mag ook wel als je ziet wat haar allemaal overkomt. Woont ze in een camper die Karl meeneemt om haar het huis te laten zien wat hij voor haar heeft gekocht. Wat ze uiteindelijk dus weigert. En dan een van de laatste scenes dat ze aan het water zit waar Mike dus niet komt opdagen omdat hij is aangereden, en dan zit ze half bevroren in een slaapzak en dan is ook nog eens de accu van de camper op! Het zat wel erg mee... Verder wel goed dat Tom dan niet vreemd ging maar ik vond die andere vrouw, de moeder dus van zijn andere kind, echt vaag! Maarja... we zien wel hoe dat dus afloopt met de kerstviering voor de hele familie en dat gedoe. En seizoen 3 mag van mij ook wel alvast beginnen.
|
|