|
Post by Boot on Dec 8, 2005 14:56:04 GMT 1
[glow=red,2,300]mijn favo desperate housewife is...[/glow]
Ik vind het heel moeilijk om te kiezen ik vind ze allemaal erg leuk...
* Susan is zo klunzig en schattig * Bree is zo neurotisch als de **** en dat vind ik grappig * |Gabrielle is echt zoon modelletje, niet echt slim
Maar mijn favoriet is wel Lynette, zij is zo leuk normaal en ze maakt van die rare dingen mee... ze is grappig en liegt het minste... zij is egt de leukste!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 8, 2005 15:17:36 GMT 1
[glow=red,2,300]mijn favo desperate housewife is...[/glow] Lynette ... [glow=red,2,300]De mooiste desperate housewife is...[/glow] Gabriëlle [glow=red,2,300]mijn komische desperate housewifes zijn...[/glow] Susan en Bree .... Bree is echt zo neurotisch als de hell haha ... en Susan komt vaak echt in de domste situaties terecht en dan gedraagt ze zich zoals een domblondje haha ....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 8, 2005 15:28:42 GMT 1
Ik vind Gabrielle het leukste. Iedereen denkt dat ze knap en dom is, maar ze weet een hele hoop situaties toch ten volle uit te buiten.
Vind ze overigens allemaal geweldig
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 9, 2005 9:22:03 GMT 1
ik weet niet... ze hebben allemaal wel wat ik heb voor susan gekozen zij komt in de raarste situatie's en zo bree is wel leuk door dat ze zo ik weet niet perfect wil zijn lynette heeft een leuke manier van aanpakken Gabrielle is ja mooi he maar ik vind haar toch niet dom ze weet soms dingen vrij slim toch wel aan te pakken maarja
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Dec 10, 2005 11:27:12 GMT 1
Ik heb op Gabrielle gestemd, omdat ik haar gewoon cool vind. ;D
|
|
|
Post by Wesley on Dec 10, 2005 12:52:27 GMT 1
[glow=red,2,300]mijn favo desperate housewife is...[/glow] Lynette ... [glow=red,2,300]De mooiste desperate housewife is...[/glow] Gabriëlle [glow=red,2,300]mijn komische desperate housewifes zijn...[/glow] Susan en Bree .... Bree is echt zo neurotisch als de hell haha ... en Susan komt vaak echt in de domste situaties terecht en dan gedraagt ze zich zoals een domblondje haha .... Helemaal mee eens.
|
|
|
Post by maikki on Dec 11, 2005 22:40:16 GMT 1
Heb ook Gabrielle gestemd, omdat ik haar stukjes altijd leuk vindt om te zien..bij de andere heb ik soms dat 'k t niet zó leuk vind.
|
|
|
Post by Duzky on Dec 14, 2005 15:20:36 GMT 1
Ik heb op Gabriëlle gestemd, zij is gewoon het leukste.. heeft al zo veel verschillende situaties meegemaakt en ze reageerd grappig.. Susan vind ik ook super grappig.. Bree vond ik in het begin niet zo veel aan, maar ze wordt steeds leuker..en nu Lynette voortaan een baan heeft vind ik die ook leuker worden
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 14, 2005 17:27:37 GMT 1
Ik heb op Susan gestemd. Die situaties waarin ze altijd terecht komt, vind ik wel heel leuk.. Maar Gabrielle vind ik ook wel wat hebben. Bree vind ik soms wel grappig..en Lynette ook wel. Maar Susan vind ik denk ik het leukst
|
|
|
Post by NB on Dec 16, 2005 17:00:13 GMT 1
Susan is echt grappig en onhandig dus ik kan altijd wel om haar lachen. Hoe ze met Julie omgaat is ok heel leuk. Lynette was echt grappig toen ze op die bar ging dansen . Ook toen ze die muis in huis vrijliet en hoe ze met haar kinderen omgaat. Gabrielle vond ik eerst heel leuk, maar de laatste paar afleveringen wat minder. Bree is heel nuchter en dat vind ik wel leuk aan haar. Ze heeft droge humor. Ik vind het niet leuk aan haar dat ze niet doorheeft dat George haar voor de gek houdt. Ik twijfel dus tussen Lynette en Susan.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 17, 2005 12:55:24 GMT 1
Vorig seizoen Lynette maar nu ze weer aan het werk is wordt dat aanzienlijk minder. Ik vind Bree ook wel erg cool en Gabrielle is erg grappig. Susan vind ik soms een beetje irritant.
Maar weet je wie ik misschien nog wel het alle leukst vind: Edie. maar die hoort helaas niet bij de harde kern. Misschien is dat juist wat haar leuk maakt.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 17, 2005 15:02:57 GMT 1
OH .... Jessica je ben Edie Birtt vergeten ... haha zij is in seizoen 2 ook een [glow=red,2,300]Desperate Houswive[/glow]geworden ....
Ikzelf vindt Edie ook helemaal tegek ... haha hoe ze altijd met Susan omgaat ... nu heeft ze een relatie met Carl wahahaha
Anna kijk maar eens op de ABC site, onder het Desperate Houswives gedeelte... daar zie je in de promopic's en Banners ook Nicollette Sheridan (speelt) Edie Britt .... ze is dus weldegelijk een [glow=red,2,300]Desperate Houwive[/glow]
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Dec 26, 2005 13:38:19 GMT 1
Best een moeilijke keuze maar ik ben uiteindelijk toch voor Susan gegaan. Mijn tweede keus was Lynette... maar Susan heeft gewoon iets komisch. Met haar kan je echt lachen!
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 29, 2006 14:08:06 GMT 1
Mijn favo is Lynette. De manier waarop ze elke keer weer iets op lost is echt grappig!!
|
|
|
Post by Annika on Mar 30, 2006 20:18:18 GMT 1
Ik vind Gabrielle het leukst! Ze kan soms zo grappig zijn! Ik zal nooit vergeten dat ze een Dixi mee jatte En ze kan ook wel lekker gemeen zijn en een beetje op het verwaande af.. Jah, ik ga voor Gabrielle ;D (Ze zijn trouwens allemaal leuk hoor, ieder op haar eigen manier)
|
|