Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Dec 12, 2005 20:04:30 GMT 1
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 12, 2005 20:12:36 GMT 1
Zij lijkt zo stijf en onvriendelijk...
En ik weet niet wat ik moet denken van die man in de kelder. Ik vind het allemaal nog een beetje vaag...
Maar er zal binnenkort vast wel meer bekend worden. Ben benieuwd....
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Dec 12, 2005 20:17:13 GMT 1
Volgend jaar stopt DH tijdelijk, het begint weer in maart geloof ik. Maar dan stoppen ze wel midden in en seizoen, dalijk is het net spannend met die buren.
|
|
|
Post by Wesley on Dec 12, 2005 21:19:11 GMT 1
Ik vind ze ook een beetje vaag. Maar volgens mij zijn het wel hele aardige mensen. Ook al lijkt het niet zo. Naja ik weet het ook niet. Volgens mij gaat het wel heel spannend worden.
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 13, 2005 0:08:33 GMT 1
ik weet niet ze willen vrij normaal oer komen waardoor ze toch een soort ik weet niet verdachte glans af schijnen... ik weet niet wat het precies is eerst dacht ik de vader maarja toen zag ik dat ie wat jonger was wat wou ik zeggen owja hebben we de vorige keer niet gezien dan ?? toen vond ik iets toch beetje duidelijk worden maarja met DH weet je het toch nooit..... toch wel spannend hun erbij
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Dec 13, 2005 20:28:55 GMT 1
Ja maar daar snapte ik niet veel van. Maar het had iets te maken met iemand die vermoord was, en die in die kelder zit heeft dat gedaan.
|
|
|
Post by Boot on Dec 13, 2005 22:14:55 GMT 1
die jongen.. die is leuk ( ben ik zo oppervlakkig ik post overal die is leuk die is leuk ) behalve dan op deze foto... maar die persoon in de kelder is toch het debiele broertje/zoontje... en ze hebben hem toch opgesloten omdat hjij een moord heeft gepleegd... ?? DH is altijd een beetje vaag... maar ik vind het wel grappig die buren ookal denk ik dat ze heel snel ineens weggaan
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 16, 2005 23:00:33 GMT 1
ik weet niet hij wou eerst weg maar nu heeft ie gehoord dat ze hem anders voor die moord moeten vermoorden en toen ging ie weer rustig terug dat vond ik zielig ik heb het gevoel dat het haar kind is en anders van de familie ofzo maar weet het ook niet
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 17, 2005 12:51:07 GMT 1
Die actrice die Betty Applewhite speelt is heel bekend in Amerika dus daar waren ze razend enthousiast met haar en Matthew is gewoon een schatje.
Ze moesten wel iets nieuws verzinnen nu het Mary Alice/Paul/Zach/Dana/Deirdre mystery is opgelost. Maar dit nieuwe mystery kan nooit zo leuk worden tenzij ze hier ook een manier hebben om allemaal verschillende buren een deel van het mystery te laten zijn. En aangezien niemand hun kent lijkt me dat lastig. Ik ben benieuwd wat hier uit voort gaat komen.
|
|
|
Post by Rianne on Jan 11, 2006 14:07:14 GMT 1
sorry je hebt hier geen spolier alert, maar die gast in die kelder is de broer van die jongen. Die heeft iemand vermoord.(Je kan het zien in de laatste aflevering die net 5 heeft uitgezonden)
|
|