|
Post by Annika on Jun 17, 2006 16:18:23 GMT 1
Dinsdag 20 juni: Remember (1) (...) Op 20 juni wordt de voorlopig laatste aflevering van 'Desperate Housewives' uitgezonden op NET 5. ... Dat had ik niet zo heel erg gevonden, als het niet zo was dat Remember gewoon het twee-delige seizoenseind is. Echt weer zo'n actie voor Net5, alsof die ene week er niet nog bij kan Maar ik las het en toen dacht ik, ik plaats het even, dan ben je erop voorbereid, niet dat je de 27ste klaar zit om het eind te kijken van seizoen 2 dat vervolgens niet komt....
|
|
|
Post by Rianne on Jun 18, 2006 9:45:19 GMT 1
Echt balen, dat ze die ene aflevering niet ook uit kunnen zenden
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 18, 2006 11:41:51 GMT 1
ik vind het wel flauw dat ze dan niet even die laatste aflevering ook niet kunnen uitzenden.. bij lost doen ze daarvoor speciaal eeb dubbele aflevering om het einde nog uit te zenden
|
|
|
Post by Boot on Jun 18, 2006 18:50:46 GMT 1
wel jammer, omdat G A ook afgelopen is maar je weet wat ze zeggen absence makes the heart grow founder
|
|
|
Post by Annika on Jun 22, 2006 22:23:58 GMT 1
Ik had weer te snel geoordeeld ;D Maar zo hebben ze het goed opgelost Maar volgens mij zijn ze pas de dag zelf erachter gekomen dat ze die afleveringen beter meteen uit konden zenden. Teletekst en Internet in ieder geval wel Maareh, nu is het logisch dat het pauze is. Dit kan nu wel dicht denk ik, niks meer over te zeggen..
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 18, 2006 22:59:52 GMT 1
Desperate Housewives komt weer terug naar Net 5[/color]. Nu zijn nog de herhalingen te zien. Maar zodra ze het einde van seizoen 1 of 2 benaderen (wat snel zal gebeuren) gaat Desperate Housewives Seizoen 3[/i] van start in MAART !. Mensen als je de serie opnieuw wilt zien, moet je dat doen.
Maandag 18 december: 1x10 Suspicious Minds[/i] Om weer wat spanning in haar leven te krijgen, besluit Gabrielle een modeshow en benefietactie in één te organiseren. Gabrielle en John denken erover om hun affaire weer voort te zetten. John’s moeder Helen denkt echter dat John het met Susan doet en niet met Gabrielle. Gabrielle biecht aan Helen op dat zij de schuldige is. Voordat Carlos er achter komt, wordt hij gearresteerd.
Ma t/m Do op net 5 ...
|
|