|
Post by Rianne on Mar 29, 2006 19:11:46 GMT 1
Kan iemand zich die aflevering nog herinneren, waar de vader van Tom bleef slapen? In die aflevering had Tom, midden in de nacht, een gesprek met zijn vader en toen zei hij dat hij iets had gedaan wat Lynette niet mocht weten, want ze zou boos worden en bij hem weggaan? Heeft iemand nu enige idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb alvast de spoilers gelezen en ik hoorde dat er iets in die relatie gaat veranderen, maar dat is waarschijnlijk pas seizoen 3. Wat weten jullie???
|
|
|
Post by Annika on Mar 30, 2006 20:20:25 GMT 1
Euhm die aflevering kan ik me niet herinneren, maar misschien/waarschijnlijk heb ik die dan ook wel niet gezien.. Meer over die spoiler weet ik ook niet, maar ik ben nu wel erg benieuwd!! ;D
|
|
|
Post by Marissa on Mar 31, 2006 11:54:56 GMT 1
Ik heb die aflevering pas nog gezien (op dvd). Dus ik kan het me wel herinneren.
Ik heb geen idee wat Tom gedaan heeft.
|
|
|
Post by Boot on Apr 2, 2006 19:59:07 GMT 1
ik weet dat het niet helemaal mijn plaats is om te zeggen... maar...
ik denk niet dat het nut heeft voor de discussie als je zegt dat je het niet hebt gezien, of dat je het wel hebt gezien maar niet meer weet.
|
|
|
Post by Rianne on Apr 2, 2006 20:09:44 GMT 1
ik weet dat het niet helemaal mijn plaats is om te zeggen... maar... ik denk niet dat het nut heeft voor de discussie als je zegt dat je het niet hebt gezien, of dat je het wel hebt gezien maar niet meer weet. Het lijkt me allemaal vrij logisch, maar ik startte dit topic met de gedachte dat iemand anders meer informatie zou kunnen hebben of dat ik gewoon iets gemist/vergeten was.
|
|
|
Post by Boot on Apr 2, 2006 20:43:57 GMT 1
ik bedoelde dat niet voor jouw rianne, maar voor de 2 andere posters
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 8, 2006 12:58:41 GMT 1
Lynette had het over het feit van Toms Vader en moeder...dat zij het Tom nooit zou vergeven als hij een affaire zou hebben gehad....en aan zijn gezicht te zien had ie die lijn al overschreden
Dus ik denk dat Tom een affaire heeft gehad met een andere vrouw, net als zijn vader dat had
|
|
|
Post by kiwi on Apr 12, 2006 20:08:35 GMT 1
Dus ik denk dat Tom een affaire heeft gehad met een andere vrouw, net als zijn vader dat had jah dat dacht ik ook toen ik het zag
|
|
|
Post by Boot on Apr 12, 2006 20:43:11 GMT 1
ja dat denk ik ook, ik vraag me af of ze nog gaan wat mee doen
|
|
|
Post by Rianne on Apr 12, 2006 21:22:17 GMT 1
Ik dacht op spoilerfix gelezen te hebben dat dat waarschijnlijk in seizoen 3 komt
|
|
|
Post by Boot on Apr 13, 2006 8:16:23 GMT 1
vraag me wel af met wie die dan die affaire zou hebben gehad! misschien die ene vrouw waarmee die werkte, die hij voor Lynette heeft verlaten
|
|
|
Post by Annika on Apr 30, 2006 22:31:00 GMT 1
Ja wie weet, of gewoon iemand heel anders die je niet eens kent, met DH weet je het maar nooit Maarja, zo vader zo zoon hè...
|
|
|
Post by Rianne on May 10, 2006 11:41:39 GMT 1
Op spoilerfix staat dat we in de laatste aflevering van dit seizoen iets te weten komen van het geheim van Tom. Ook staat daar dat er 2 nieuwe vrouwelijke bewoners in de straat komen, die wat te maken zullen krijgen met Tom en Lynette. Ik ben erg benieuwd. ;D
|
|
|
Post by Rianne on May 20, 2006 19:21:29 GMT 1
Ik heb gister aflevering 21 en 22 gezien en ik weet nu gewoon zeker dat hij de fout is ingegaan, maar hoe erg
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 24, 2006 22:40:05 GMT 1
Ik weet het nu, de vrouwen zijn zijn dochter en de vrouw met wie hij een one-night stand had VOOR zijn huwelijk met Lynette
Hij had dus geen verhouding....maar hield dit geheim voor haar
|
|