|
Post by Rianne on May 25, 2006 11:49:52 GMT 1
Ergens geloof ik het niet, dat hij geen verhouding heeft gehad tijdens zijn huwelijk, want zoals ik in mijn eerste post al zei toen die vader op bezoek was, zei Tom ook al dat hij iets had gedaan wat Lynette niet mocht weten. Als Tom echt pas net van dat kind afwist, dan is er dus nog iets wat Lynette niet mag weten
|
|
|
Post by Boot on Jun 7, 2006 19:47:50 GMT 1
ja en nu helemaal met die aflevering van gister.... oei... Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 20, 2006 13:50:47 GMT 1
Het is gelukkig allemaal een misverstand. Alleen is het jammer om ze 2 á 3 afleveringen apart te zien. Arme Lynette. Maar als Jessica niet had gezegt dat dat met Tom een misverstand was, had ik ook 100% geloofd dat hij vreemd zou gaan ... Hoop, en weet haast wel zeker dat alles weer goedkomt ... ;D
|
|
|
Post by Rianne on Jun 20, 2006 22:06:01 GMT 1
Volgens mij klopt het alsnog niet. Als Tom dit pas weet, hoe kan het dan dat hij in seizoen 1 al zei, dat Lynette sommige dingen niet te weten mag te komen
|
|
|
Post by Boot on Jun 21, 2006 14:13:06 GMT 1
nou Rianne je haalt me de woorden uit de mond. Dat dacht ik ook dus al
|
|
|
Post by Annika on Jun 21, 2006 17:02:06 GMT 1
Hmm ja inderdaad... Maar was dat al toen hij een relatie had met Lynette? (Weet het ff niet helemaal meer). Want hij wist niet dat hij een kind had en hij was maar één keer met haar naar bed geweest. Of dat is toch een leugen... Datgene in seizoen 1 was in ieder geval niet dat kind lijkt me, of hij wist het toen ook al. Maar dan nog, gezien het moment waarop hij het zei in seizoen 1 lijkt me toch echt dat hij vreemd gaat/ging, en niet zomaar één keer (voor hun relatie?).
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 12:42:51 GMT 1
Ik heb ook het idee dat er nog iets is van Lynette niet weet. Nu is dat kind wel aan het licht gekomen maar volgens mij wist Tom daar tot voor kort echt niets vanaf. Anders was hij daar wel vaker heen gegaan in het weekend. Dus dan moet hij wel wat anders bedoeld hebben, en dan denk ik idd dat hij vreemd is gegaan.
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 16:15:20 GMT 1
ja aan de ene kant denk ik dat ook wel, maar dan was vorige aflevering wel het moment om dat te zeggen... want toen dacht ze dat al... :S jeetjuh hij zit wel in een lastig parketr op het moment
|
|