|
Post by Boot on Jun 22, 2006 11:06:45 GMT 1
Ik las dus dat Susan in seizoen 3 een nieuwe lover krijgt... Deze man zal er zoon 6 afleveringen in zitten... Wat is er dan met Mike, is hij dan misschien toch dood?
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 22, 2006 14:34:19 GMT 1
Nee toch Mike zal toch niet dood zijn. Dat hoop ik echt van niet hoor!!
|
|
|
Post by Rianne on Jun 22, 2006 14:34:43 GMT 1
Of hij ligt in het ziekenhuis en Orson gaat haar verleiden
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 24, 2006 9:23:25 GMT 1
Nee Orson heeft volgens mij de hots voor Bree
Als Mike dood is ga ik een boze brief schrijven naar de jongens van ABC...kan ik op jullie handtekeningen rekenen
|
|
|
Post by Annika on Jun 24, 2006 12:24:30 GMT 1
Nou, ik zet m'n handtekening er wel op hoor! Ik hoop maar dat hij dan in het ziekenhuis ligt ofzo en dat Susan dat niet weet, dat ze denkt dat hij haar heeft laten zitten. Maar dat zal wel niet, als hij maar echt niet dood is
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 12:44:16 GMT 1
Volgens mij gaat Mike niet dood. Ik heb geloof ik ergens in een interview gelezen dat veel bijpersonages uit de serie zouden worden geschreven in seizoen 3, maar dat hij een steeds grotere rol zou krijgen. Gelukkig maar.
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 16:20:55 GMT 1
welke bijrollen.. zoveel zijn er toch niet... de enige bijrollen zijn mrs. McClusky... en betty applewithe en Matthew... maar die kunnen er nog niet uit want hij is net weer met Danielle weggelopen enzo... En vraag me ook af of Andrew nog terug komt... Die was wel walgelijk maar maakte het verhaal rond Bree altijd net ietsjes leuker
|
|
|
Post by Annika on Jun 27, 2006 19:51:43 GMT 1
Het kan aan mij liggen, maar die Matthew is toch dood? En of Betty en Caleb ooit nog terugkomen vraag ik me ook af. Ergens hoop ik wel dat Andrew nog terug komt, omdat hij het gebeuren rondom Bree idd leuker maakt. Maar ik hoop ook dat Mike nog terugkomt natuurlijk! Nouja, we zullen zien. Dat met die nieuwe lover staat me alleen niet zo aan
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 20:40:03 GMT 1
owja hij was neergeschoten, dat was ik alweer vergeten. Als Matthew echt dood is zal Betty met Caleb inderdaad wel verdwijnen.
Ik denk ook dat Bree dat schuld gevoel toch niet lang aan kan, dan zal ze vanzelf Andrew wel gaan zoeken hoop ik
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 2, 2006 12:25:37 GMT 1
Ik las net dat Mike hoogstwaarschijnlijk herstelt en dat Karl uit de show gaat...wel jammer vond hem wel komisch
|
|
|
Post by Annika on Jul 2, 2006 13:36:48 GMT 1
Nou liever Karl eruit dan Mike Maar die nieuwe lover voor Susan zal toch zeker niet het neefje van Edie zijn? Ik las tenminste dat er waarschijnlijk een neefje van Edie in komt en.. "But while they exchange heated words, there's a spark between the two of them. Will the Wisteria Lane lady steer clear, or is she attracted to his rudeness? And if they get involved, is it worth the risk of angering his aunt?" Maar het lijkt me niet, het zal wel gewoon een jonger iemand zijn, Julie of Danielle ofzo.. En er staat ook ergens: "My Housewives mole tells me that they are giving Nicollette Sheridan a hot, almost 18-year-old nephew named Austin." He also said that that the new love interest for Susan could be British. Lijkt niet op hetzelfde te slaan. En ik zie Susan ook niet met een 18-jarige eigenlijk *Er staat trouwens wel steeds dat het niet is bevestigd door The ABC..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 2, 2006 17:24:53 GMT 1
Dan denk ik met Julie...omdat dat de dochter van Susan is
|
|
|
Post by Boot on Jul 3, 2006 9:36:06 GMT 1
ja dat denk ik ook, want ik hoorde of las ergens inderdaad dat Julie nu een grotere rol gaat krijgen in de serie.. met vriendjes enzo...
|
|
|
Post by Rianne on Jul 3, 2006 11:41:18 GMT 1
Dat heb ik ook gelezen, ze zou ook wat moeilijker worden. het lijkt me geweldig. Ze was veel te braaf
|
|
|
Post by Annika on Jul 3, 2006 12:12:06 GMT 1
Ja dat zal dan wel, want volgens die site was het een beetje een bad boy. Ben wel benieuwd wie de nieuwe lover wordt en waarom ze die nieuwe lover krijgt als Mike er in blijft...
|
|