|
Post by Boot on Jul 3, 2006 12:22:20 GMT 1
Van mijn betrouwbare bron heb ik vernomen dat Mike niet dood gaat... En Karl gaat er inderdaad uit...
|
|
|
Post by Rianne on Jul 4, 2006 9:20:45 GMT 1
Ja dat zal dan wel, want volgens die site was het een beetje een bad boy. Ben wel benieuwd wie de nieuwe lover wordt en waarom ze die nieuwe lover krijgt als Mike er in blijft... Ik denk dat ze een nieuwe lover krijgt, omdat Susan waarschijnlijk denkt dat Mike haar heeft laten zitten en haar niet meer wil
|
|
|
Post by Annika on Jul 4, 2006 19:42:43 GMT 1
Ja dat zal dan wel, want volgens die site was het een beetje een bad boy. Ben wel benieuwd wie de nieuwe lover wordt en waarom ze die nieuwe lover krijgt als Mike er in blijft... Ik denk dat ze een nieuwe lover krijgt, omdat Susan waarschijnlijk denkt dat Mike haar heeft laten zitten en haar niet meer wil Ja oké, maar als ze eenmaal weet dat Mike in het ziekenhuis ligt en dat hij haar ten huwelijk wilde vragen toch zeker niet meer?! Doet ze er soms 6 afleveringen over om dat te ontdekken Dan duurt dat best lang eigenlijk
|
|
|
Post by Annika on Jul 8, 2006 1:52:33 GMT 1
Sorry voor de dubbelpost, maar ik moet dit eigenlijk ff nieuw melden. Ik denk dat Jessica graag hoort dat ze gelijk heeft namelijk Dus... Maar belangrijker nog.. Ik dacht meteen: Mike! Zou ook verklaren dat Susan een nieuwe relatie begint...
|
|