|
Post by Annika on Jul 27, 2006 12:18:26 GMT 1
From the Associated Press, via TV Guide, comes word from series creator Marc Cherry that a November storyline will involve a ''huge hostage situation in a supermarket,'' that Lynette and several other primary characters will be present, that one character will be wounded, and that one lead will be killed.
Ik ben echt benieuwd wie er dan dood zou gaan! Maar het zal toch geen Housewife zijn lijkt me, eerder een man daarvan..
|
|
|
Post by Boot on Jul 27, 2006 22:00:14 GMT 1
nee, ik ben nog niet klaar om een geliefde te verliezen want dan is het zeker tom ofzo... dat wil ik echt niet...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 28, 2006 18:18:00 GMT 1
Moet er nou echt weer iemand dood gaan? Vind het echt zonde want vind ze allemaal nog goed en iets toevoegen. Maar het beloofd in ieder geval een spannende aflevering te worden!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 11:03:52 GMT 1
Misschien Karl...die had ook een wat grotere rol en hij zou uit de cast gaan....dan hoeven we niet zo te treuren
|
|
|
Post by Marissa on Aug 4, 2006 12:33:15 GMT 1
Ik hoop dan Karl idd. Ik ben niet echt een fan van hem. Maar lijkt me dat Tom niet dood gaat, zal ik wel erg jammer vinden.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 15:16:27 GMT 1
Nee tom en mike moeten zeker blijven...
|
|
|
Post by Annika on Aug 4, 2006 17:52:21 GMT 1
Inderdaad, niet Tom en al helemaal niet Mike Maar die Karl gaat eruit, dus die kan het daarom wel zijn, maar ik denk eigenlijk dat die gewoon helemaal niet meer terug komt in seizoen 3..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 5, 2006 9:32:01 GMT 1
Misschien is het wel Carlos..
Gabrielle en hij gaan toch scheiden, dus zijn rol is klaar...draait om haar niet om hem. En ik hoor geruchten dat John terug zou komen. Carlos dood...gabrielle erft zijn vermogen en kan verder met John en de baby??? Rare theorie van me?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 5, 2006 11:33:34 GMT 1
Misschien is het wel Carlos.. Gabrielle en hij gaan toch scheiden, dus zijn rol is klaar...draait om haar niet om hem. En ik hoor geruchten dat John terug zou komen. Carlos dood...gabrielle erft zijn vermogen en kan verder met John en de baby??? Rare theorie van me? Vind hem wel kicke ... dan zijn John en Gaby egt zo'n rookie stel met een kind ... echt dat ze niet weten wat ze moeten doen ... lol Maar Carlos hoeft niet dood, maar hij kan wel de straat verlaten
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 5, 2006 12:26:57 GMT 1
Nee maar liever Carlos, dan Mike of tom
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 5, 2006 19:41:55 GMT 1
Dat vind ik ook. En het lijkt me ook erg leuk voor het verhaal als Gabrielle al zijn geld zou erven en dan met John het kind op zou voeden. Dan wordt het echt helemaal een zooitje in wisteria lane. Wat natuurlijk weer erg hilarisch zou worden!
|
|
|
Post by Boot on Aug 19, 2006 14:53:05 GMT 1
bree en orsen gaan verloven
|
|