|
Post by Darth Yotho on Nov 26, 2005 20:35:57 GMT 1
Sawyer denkt dat een wild beest met opzet achter hem aanzit, en Kate en hij gaan op zoek naar het beest. Ze delen hun diepste geheimen. Hurley en Sayid zijn bang dat Charlie doordraait, omdat hij te nauwer nood aan de dood is ontsnapt, en zelf Ethan heeft gedood. We ontdekken in een flashback dat Sawyer en Jack toch meer meer gemeen hebben dan aanvankelijk werd gedacht.
|
|
|
Post by Boot on Mar 26, 2007 17:57:01 GMT 1
I never... Oke hoe groot zijn die flesjes dan... Oke Sawyer zou nog een ander flesje gepakt kunnen hebben... maar Kate zat er te ver van af... en dat flesje bleef maar vol... beetje vreemd... Oke... al je problemen afschuiven op een varken is wel een beetje sneu... Dat vind ik echt iets voor Sawyer... wat een sukkeltje... Maar wel lekker... ( Meredith's vader is de kerel die Sawyer dood wilt. ) Ook geinig dat ie de vader van Jack tegenkomt en dat ook nog ff zeft tegen hem... dats wel lief
|
|
|
Post by nicole1987 on Mar 29, 2007 17:12:31 GMT 1
Sawyer is eigelijk ook wel lief Outlaws is wel een van mijn favorieten (van s1 dan!) in deze aflevering zie je ook dat Kate Sawyer weer opzoekt terwijl ze 'zogenaamd' geen rede daarvoor heeft. Kate zegt tegen Jack ik regel het wel! Jack de vorige dat je wat met Sawyer ging onderhandelen ging je met hem zoenen. Toen zag je haar echt kijken van ja ...
|
|
|
Post by Boot on Mar 29, 2007 17:24:02 GMT 1
ja zo zou ik ook kijken zeg nou zelluf... wat een lekkere kerel
|
|
|
Post by nicole1987 on Mar 31, 2007 9:58:11 GMT 1
;D ;D jah ik zou ook zo kijken en ook dingen gaan verzinnen om de dag met hem te mogen door brengen. Hij was is seizoen 1 af en toe niet zo aardig maar wel zow leuk *zucht* Vind het wel leuk dat Sawyer nu aardiger word.
|
|