|
Post by nicole1987 on Apr 17, 2006 11:26:55 GMT 1
Bij publiek info net 5 stond dit: Hoe zit het precies met 'Lost'? 'Lost' is iedere vrijdagavond om 21.30 uur te zien. Vanaf juni zenden we iedere vrijdagavond twee afleveringen van Lost achter elkaar uit. Ook dit zijn nieuwe afleveringen. Het is niet mogelijk om een aflevering van de serie na te bestellen. 'Lost' wordt niet herhaald. Dit snap ik niet helemaal gaat lost soms stoppen binnenkort op net5 en dan weer verder in Juni ofzow? want er zijn volgens mij niet meer zoveel nieuwe afleveringen, want seizoen 3 begint in amerika toch pas in september?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 17, 2006 11:59:51 GMT 1
Ik denk dat ze dan binnenkort gaan stoppen en net voor de zomer 2 afleveringen van Lost na elkaar doen ofzo...
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 17, 2006 16:30:20 GMT 1
Oww dat zou echt beter zijn. Als ze nouw vrijdag 28 april stoppen en dan in Juni verder gaan mis ik geen afleveringen als ik op vakantie ga ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Rianne on Apr 18, 2006 6:57:31 GMT 1
Ik gok dat ze dit seizoen gewoon in 1 keer afmaken. Ze zijn tenslotte pas net weer begonnen met lost. Die dubbele afleveringen zullen niet lang duren, want bij de publieksinfo staat ook het volgende bericht
Wat gebeurt er met 'Grey's Anatomy'?
'Grey's Anatomy' is iedere dinsdagavond om 22.00 uur te zien. Vanaf 16 mei verschuift de serie weer terug naar 21.30 uur, omdat 'Evelien' dan is afgelopen. Eind juli beginnen we met de herhalingen van 'Grey's Anatomy'; iedere vrijdagavond om 20.30 uur zullen twee afleveringen achter elkaar te zien zijn.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 18, 2006 8:32:48 GMT 1
Wat leuk! Zowel dat Lost als GA dan twee uur achter elkaar wordt uitgezonden! Kan je lekker achter elkaar door kijken. Maar ze zijn idd pas net weer begonnen met Lost, dus ze mogen van mij nog wel een tijdje door gaan. En dat Evelien op 16 mei stopt vind ik niet eens zo erg.
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 18, 2006 17:38:50 GMT 1
Leuk dat Grey's Anatomy gaan herhalen, want ben er opzich wel laat ingevallen.
|
|
|
Post by Boot on Apr 19, 2006 8:22:58 GMT 1
op zich wel beter dat ze het gaan vervroegen, maar wel jammer dat ze weer een stop gaan zetten op Grey's Anatomie... want tis echt vet
|
|