|
Post by Darth Yotho on Nov 29, 2005 15:49:23 GMT 1
Sawyer, Michael en Jin leren hun ontvoerders kennen. En aan de andere kant van het eiland krijgt Hurley een taak opgedragen van Jack en heeft het er maar moeilijk mee. Jack, Kate, Lock, Rose en Hurley proberen te beslissen of ze de andere over de bunker vertellen. Claire vindt op het strand informatie over het lot van de rafters.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 2, 2006 22:15:01 GMT 1
whahaha..morgen begint het weer..ik heb er echt zin in ! ;D ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 4, 2006 11:05:33 GMT 1
Ok, gister was weer een superaflevering, ik had echt genoten.. ;D
Hurley was stoer en lief,hoe hij op het eind vanalles ging uitdelen, vond ik schattig. En het was leuk dat we weer wat meer te weten kwamen over die andere mensen op het eiland..en eentweede bunker gevonden.. volgens mij zijn er nopg wel meer bunkers, als ik het Dharma filmpje mag geloven..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 7, 2006 17:48:37 GMT 1
Ik had vrijdag avond een feest dus ik heb het opgenomen maar ik vond het echte een leuke aflevering! Wat Hurley deed vond ik echt lief... en dan ook dat voorstel om alles maar gewoon op te blazen, en dat hij uiteindelijk dan alles uitdeelt. Echt lief! En dat er van de anderen van de 28 nog maar 4 over zijn. Wat zal er met al die anderen gebeurd zijn? Ik kan in ieder geval niet wachten totdat we weer een nieuwe aflevering krijgen!
P.S. We hebben thuis nu eindelijk de Lost dvd box! ;D
|
|
|
Post by marsjuh on Mar 8, 2006 17:20:37 GMT 1
Vrijdag was de 2de keer dat ik serieus Lost heb gekeken, en ik moet zeggen: Het is echt gaaf. Ik ga er nu zeker mee door, alleen snap ik er niet heel veel van. Gelukkig heeft een vriendin de seizoenbox
|
|