|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 20:32:49 GMT 1
Sawyer's wound becomes life-threatening as he, Michael and Jin make their way through the interior of the island with the tail section survivors. Meanwhile, Shannon is once again haunted by visions of Walt, and Charlie becomes jealous of Locke's interest in Claire.
Sawyer's wond wordt levens-bedreigend als hij, Michael en Jin met de Staart-Overlevende door de jungle heen reizen. Ondertussen wordt Shannon opnieuw achtervolgd door Visioenen van Walt en Charlie wordt jaloers op de vriendschap tussen Lock, Aaron en Claire.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 16, 2006 13:00:49 GMT 1
Deze aflevering lijkt me echt super, ik heb ergens gelezen dat Boone voor deze aflevering terug komt, in een flashback van Shannon.. lijkt me erg leuk Heb nu al weer zin in vrijdag ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 16, 2006 18:09:41 GMT 1
Ik heb er ook heel veel zin in! Ik heb ergens al een stukje over deze aflevering gelezen en hij wordt heel spannend! Ik ga hem zeker weten weer kijken! ;D
|
|
|
Post by Darth Yotho on Mar 17, 2006 22:36:17 GMT 1
Ikzelf vind deze aflevering onwijs gaaf, want de flashbacks van Shannon die komen uit dezelfde tijd en plaats van Jack. - Ik bedoel de flashback van Jack, dat hij twee patienten heeft die ik kritieke toestand liggen ... in 2x01 of 2x02 wisten we al dat 1 van die patienten de toekomstige vrouw van Jack zou worden, maar wat we niet wisten is dat die wat oudere man, die naast die vrouw van Jack lag, de vader van Shannon was ... En ook botsen Jack en Shannon bijna tegen elkaar aan, op de gang ... ;D Ik vind het tegek hoe sommige flashbacks zo erg in elkaar kunnen worden geklikt ... ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 18, 2006 12:10:47 GMT 1
Ja dat is idd heel goed Maar ik vond het ook goed hoe die andere goed mensen met Ana - Lucia en zo.. bij Shannon en Sayid kwamen.. ik bedoel.. ze hoorden beiden het gefluister, maar alleen Shannon en Sayid zagen Walt.. dat betekent dus dat Michael heel dicht bij z'n zoontje is geweest.. Nou vraag ik me wel af of Shannon dood is, ikhoop het niet..
Voor de rest van ik de aflevering ook super.. en die moeder van Boone vind ik echt eenstom mens, wil niet eens wat geld lenen, zodat haar stage kan doen in New York..Die stiefmoeder haatt Shannon gewoon
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 18, 2006 14:37:24 GMT 1
Ik denk dat Shannon wel dood is. En schotwond in de buik zorgt voor interne verwondingen en ik zie niet hoe ze dat op het eiland zouden kunnen verhelpen. Ik denk ook dat ze daarom zo bezig was met haar verleden bij het graf van Boone. Verder vind ik die Ana-Lucia echt ontiegelijk irritant. Heeft dat mens geen gevoel ofzo? Oke, je kan bang zijn voor wat er in de jungle is en het is logisch dat je dan misschien wat prikkelbaar bent ofzo, maar zij is gewoon hard en bot. Vaag mens. En dat die verhalen zo in elkaar vallen is inderdaad erg leuk! Zoiets is al vaker voor gekomen, al weet ik niet zo snel een voorbeeld...
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Mar 18, 2006 15:24:51 GMT 1
Waarom zij zo hard is dat komt nog wel!
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 18, 2006 19:51:14 GMT 1
Ik den kook dat Shannon nu dood is... wel jammer..vond haar wel leuk... en echt waar deze aflevering was echt leuk!!
|
|
|
Post by marsjuh on Mar 18, 2006 20:06:17 GMT 1
Vond het de beste aflevering van de 5 die ik ken! Hoop niet dat Shannon dood is, maar ik vind die Ana Lucia wel vet 8) Maarja
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 9:14:07 GMT 1
En wat denken jullie van Walt? Stond hij daar al die keren echt of was het een hallucinatie? Maar Sayid heeft het ook gezien... Maar hoe komt Walt dan op het eiland als hij eerst met piraten op zee zat zeg maar... want ik zie The Other niet echt varen.
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 19, 2006 10:44:51 GMT 1
Nou ik weet het niet zo... omdat ze hem allebei hebben gezien. En er komt ook allemaal water uit zijn mond enzo. Ik weet het niet eigenlijk...
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 19, 2006 11:22:40 GMT 1
Ik denk ook niet dat Shannon het kan overleven. De infecties die ze gaat oplopen alleen al....
Wat ik me wel af vroeg is waarom Shannon dood moest. Iedereen is toch op dat eiland om een reden en eerst ging Boone dood en nu Shannon. Is er iets met die familie ofzo? En wat hebben Boone en Shannon op het eiland bereikt als reden om waarom ze er waren en hoezo is dat nu klaar en kunnen ze dood gaan?
Eerlijk gezegd snap ik helemaal niks van deze show. Ik weet wel dat Sawyer wel eens dood mag gaan. Hij is irritant.
|
|