|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 20:42:23 GMT 1
Kate haar misdaad die haar vluchtende levensstyle veroorzaakte zal onthult worden. Ondertussen komt Anna-Lucia haar groep aan op het strand bij de andere overlevende en beginnen langzaam meer over elkaar te leren. Kate krijgt de taak om over Sawyer te letten maar raakt vermoeid door haar herinneringen. En Mr Ecko heeft nieuwe informatie voor Mr Locke met betrekking op the Hatch ...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 8, 2006 20:09:44 GMT 1
Vond dit wel een leuke aflevering ! Vooral het einde van hoe Walt terugtypte.. dad? Wil nu wel weten hoe dat allemaal in elkaar zit en natuurlijk de superleuke Jate kus !!! ;D ;D woeii.. alleen jammer dat Kate hem daarna zo laat vallen.. volgens mij omdat ze vond dat Jack te perfect was voor hem.. zoals ze zelf al zei
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 9, 2006 8:58:41 GMT 1
Vond het ook een erg leuke aflevering! ;D Weten wij ook eindelijk wat Kate heeft gedaan. Maar vond het best erg hoor! Hoewel die man absoluut een eikel is, weet ik niet of hem opblazen wel de goede manier is om van hem af te komen. Maar vond het echt lief dat Jack Kate zo goed opving en dan eindelijk een kus. Maar wel jammer dat zij aan het einde zo weg rende. Verder vond ik die begrafenis echt zielig. Je zag gewoon dat Sayid wat wilde zeggen, maar dat het niet echt wilde lukken. Maar hij hield wel echt van haar, wat wel mooi is.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 9, 2006 10:41:50 GMT 1
Vond het ook weer een erg leuke aflevering. Het verhaal van Kate was goed! Weten we inderdaad waar het allemaal mee begonnen is bij haar. Wel vaag met dat zwarte paard! Ook weer een super eind met Michael! Hopelijk gaan ze daar volgende week meteen mee verder!
|
|