|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 20:46:49 GMT 1
Mr Ecko vraagt aan Charlie hoe hij aan de Maria beeldjes komt, want die hebben temaken met Ecko's verleden. Claire verbreekt haar vriendschap met Charlie als ze erachter komt dat hij in bezit was van Heroine en Jack is een geintereseerde observeerder als Kate de herstellende Sawyer een wel-verdiende knipbeurt geeft ...
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 20, 2006 20:03:48 GMT 1
Vaag hoor dat Mr eko daar zijn broer terug vindt! Heb echt gin idee hoe het nu allemaal zit! Was wel weer een goeie aflevering. Ben ook benieuwd hoe het met Michael en Walt zit. Zou het echt Walt zijn of toch niet??/
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 21, 2006 9:09:05 GMT 1
Ik vond de aflevering idd ook erg goed! Maar het verhaal rond Mr. Eko en zijn broer, daar moest ik wel even over nadenken hoor. Want Mr. Eko was in Nigeria dus een rebelleider ofzo... en hij zou dus die drugs gaan vervoeren. Hij wilde dat doen via die mariabeeldjes en een vliegtuig van zijn broer want alleen 'heilige' vluchten mochten de grens over ofzo. Halverwege kwam zijn broer naar het vliegtuig om te zeggen dat Eko dit niet moest doen, en toen kwam de politie opdagen. Die broer had ze dus gebeld. Na waarschuwingen werd er geschoten en zijn broer werd geraakt en snel het vliegtuig in getrokken. Maar Eko wilde ook nog instappen maar werd naar buiten gewerkt. Waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet... Maar het vliegtuigje is dus neergestort op het eiland, maar ik vind het net iets teveel toeval eigenlijk. Maar het is dan ook geen gewoon eiland.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 21, 2006 10:26:38 GMT 1
En charlie gebruikt dus eigelijk nog wel die drugs ofniet ...? dat stukje volgende ik nie top het einde....? hij stopte die allemaal in de grond... en waar kende Jack en Anne elkaar nou van >??
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 21, 2006 14:32:21 GMT 1
Volgens mij gebruikt ie de drugs niet maar kan ie er ook geen afstand van doen. Enne bedoel je waar Jack en Anna elkaar van kennen?? Ze hebben in Sidney samen aan de bar gezeten en ff gepraat. Vanavond weer een nieuwe!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 21, 2006 17:40:15 GMT 1
Volgens mij is Charlie idd nog steeds clean. Sinds die afkickcursus met Locke zeg maar. Maar ik snap waarom hij dan zoveel beeldjes bewaard? Voor het idee ofzo? En hoe komt hij uberhaupt aan zoveel beeldjes? Want toen met Saïed had hij toch maar één beeldje meegenomen? Gaat hij dan steeds alleen terug? Allemaal vragen... en volgens mij geen antwoorden.
|
|
|
Post by Annika on Apr 21, 2006 22:53:54 GMT 1
Jah dat vind ik ook vaag hoor, met Charlie en zijn beeldjes, hoop dat daar dan nog eens iets over terug komt. Maar ze hebben weer wat bedacht hoor, de broer van Eko op precies hetzelfde eiland neergestort, hoe krijgen ze het toch weer verzonnen Toch vond ik dat wel mooi hoor, met Eko en zijn broer...
|
|
|
Post by Boot on May 8, 2006 13:36:06 GMT 1
dat vind ik juist belachelijk... hoe groot is nou de kans dat ze op hjet zelfde eiland neerstrten jaren later? dat vind ik wel een beetje zielig
|
|
|
Post by Annika on May 8, 2006 13:53:54 GMT 1
Het was ook een beetje sarcastisch bedoeld Het verhaal vond ik wel mooi, ook als hij niet op hetzelfde eiland was neergestort. Maar inderdaad, de kans is klein, erg ongeloofwaardig, maja
|
|