|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 20:51:24 GMT 1
Na het bericht van Walt via de computer van The Hatch is Michael vastbesloten Walt te zoeken en gaat nadat hij een wapen heeft gestolen de jungle in. Jack, Locke en Sawyer besluiten achter Michael aan te gaan om hem tegen te houden, zodat hij zich niet begeefd op het terrein van "The Others". Jin wou ook meegaan opzoek naar Michael na wat ze allemaal hebben mee gemaakt, maar wordt tegengehouden door een emotionele Sun. Hurley en Charlie praten over het eeuwenoude raadsel van "wat willen vrouwen".
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 21, 2006 9:10:26 GMT 1
Ik heb gisteren avond het voorstukje gezien, en de aflevering wordt weer erg spannend! Niet iets wat je mag missen... Volgens mij komt er ook een ontmoeting met The Others ofzo... en blijken dat er meer te zijn dan verwacht.
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Apr 21, 2006 14:54:10 GMT 1
Lijkt me een toffe afl.!!
|
|
|
Post by Annika on Apr 21, 2006 22:58:34 GMT 1
Leuke aflevering! Wel zielig voor Jack, zijn vrouwtje.. Ik vond die Zeke nog wel meevallen, stoorde me alleen aan zijn baard Wel overdreven dat verhaal over 'als je voor het eerst in iemands huis bent' blabla.. Ik ben benieuwd naar het leger
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 22, 2006 8:24:25 GMT 1
Ik vond het ook een leuke aflevering! Ik ben ook wel benieuwd naar dat leger. Vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar willen gaan krijgen, want ze zijn sowieso niet met een super grote groep en ook niet iedereen is in een super goede conditie. Ben echt benieuwd! Verder ben ik ook we benieuwd waar Michael dan is uitgekomen. Want je zou denken dat hij dan ook bij The Others is uitgekomen. Maarja... we merken het vanzelf.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Apr 22, 2006 10:45:34 GMT 1
Ik heb verder niks met Kate maar vond het wel weer jammer dat de vrouw weer de sukkel moest zijn die gepakt wordt. Ik had stiekem de hoop dat Kate ze ging redden.
Ik wordt wel heel moe van Jack en Sawyer met hun haantjes gedrag. Haal ze gewoon even uit de broek en leg een meetlat ernaast dan hebben we dat ook weer gehad.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 22, 2006 11:40:43 GMT 1
Haha inderdaad ja....ze hebben beide de hots voor Kate Ik vind persoonlijk Sawyer en Kate veel leuker bij elkaar dat Jack en Kate...
Jack is te safe....
|
|
|
Post by Annika on Apr 22, 2006 13:11:40 GMT 1
Ik vind persoonlijk Sawyer en Kate veel leuker bij elkaar dat Jack en Kate... Jack is te safe.... Vind ik ook, helemaal mee eens! Ik zie het nog gerust gebeuren dat Sawyer iets met Kate krijgt en dan Jack met die Ana-Lucia, maar dat weet ik ook allemaal niet...
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 22, 2006 14:01:51 GMT 1
Cool dat ze een leger willen gaan vormen. Kunnen ze eens lekker gaan matten met the others. Was wel weer vaag maar gelukkig krijg je steeds weer iets meer te weten.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 22, 2006 14:30:33 GMT 1
Haha inderdaad ja....ze hebben beide de hots voor Kate Ik vind persoonlijk Sawyer en Kate veel leuker bij elkaar dat Jack en Kate... Jack is te safe.... Ik ben het er ook helemaal mee eens! Zij passen gewoon veel beter bij elkaar (en Sawyer ziet er natuurlijk gewoon veel beter uit... Ik ben wel benieuwd of het nog eens wat wordt...
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 22, 2006 17:02:39 GMT 1
Hahah jah dacht idd ook dat Kate ze ging redden, maar toch vond ik het niet Kate der schuld eerder die van Jack hij was echt gemeen tegen haar. Ik heb ut idee dat het Jack een beetje dwars zit dat Kate en Sawyer nu een band hebben. Aangezien hij ook zei; "Yes I know you love her' zow saggie. Vind trouwens Kate bij zowel Sawyer als bij Jack passen. In seizoen 1 hoopte ik echt dat ze wat kreeg met Jack, maar nu word Sawyer ook steeds aardiger voor Kate. Denk dat ik het iets leuker vind als ze wat met Sawyer krijgt ;D Zielig voor Jacke dat zijn huwelijk zo stuk liep Grappig trouwens dat de rollen van Jack en Locke omgekeerd zijn. Locke denkt nu na met zijn hoofd en Jack gaat af op zijn gevoel. Leuke aflevering ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 24, 2006 17:56:45 GMT 1
vond het een erg leuke aflevering vrijdag Vond het niet zo handig dat Kate ze achterna ging maar opzich hoeft Jack daarna nou ook weer niet zo winkielig te doen en Charlie was schattig en zielig zat echt zo te kijken..naar claire en aaron, waarom nou? Ik wil ook bij jullie zijn.. had op het laatst wel medelijden met jack, hij een vet schuldgevoel omdat hij met een ander had gezoend.. zijn vriendin echt zo van.. maar ik heb een andere relatie..
|
|
|
Post by kiwi on Apr 24, 2006 20:34:15 GMT 1
In seizoen 1 had ik ook zo van ja Kate en Jack moeten nou iets krijge , maar als kate is met sawyer vin ik ook niet erg maar jack hoefde egt niet zo winkielig tegen haar te doen........Deej die dat zij dat zij hem gezoend ofniet ..........? En toen hun kate hadde leek net of Jack twijfelde en Sawyer der meteen tegen in
|
|