|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 20:58:27 GMT 1
Charlie draait door en krijgt dromen van Aaron, Claire's Baby, dat hij in groot gevaar verkeerd. Op een gegeve moment weet hij niet meer wat werkelijk en onwerkelijk is en verdrinkt hij bijna samen met Aaron. Door dit voorgeval denkt Locke dat Charlie weer heroine gebruikt. Ondertussen helpt Saywer Hurley met zijn crush op Libby.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 24, 2006 17:57:28 GMT 1
dit lijkt me echt een mooie aflevering en het is een charlieaflevering, erg leuk ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 24, 2006 19:36:24 GMT 1
Lijkt me inderdaad een hele leuke aflevering! Ook weer een aflevering die erg spannend is, maar waar je verder ook wel om kan lachen.
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Apr 27, 2006 20:15:17 GMT 1
I love Charlie en Claire dus het lijkt me een leuke aflevering!! En Hurly vind ik zooo funny
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 29, 2006 10:37:49 GMT 1
oow dit was zooo zielige aflevering niemand die Charlie wil geloven.. ok, soms doet ie wat domme acties, maar vind niet dat je hem daar al te veel voor me straffen.. domme locke, gewoon mep in z'n gezicht. Wilde Charlie wel een dikke knuffel geven als ik doro de tv kon gaan
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Apr 29, 2006 11:14:45 GMT 1
oow dit was zooo zielige aflevering niemand die Charlie wil geloven.. ok, soms doet ie wat domme acties, maar vind niet dat je hem daar al te veel voor me straffen.. domme locke, gewoon mep in z'n gezicht. Wilde Charlie wel een dikke knuffel geven als ik doro de tv kon gaan Mariss Je hebt 100% gelijk moest bijna huilen!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 29, 2006 17:30:48 GMT 1
Ik ben het er ook helemaal mee eens! Hij bedoeld het gewoon goed... doe dan allemaal niet zo moeilijk. En wordt het nou iets tussen Jack & Ana Lucia en Sawyer & Kate? Zie het al helemaal gebeuren...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 30, 2006 12:38:41 GMT 1
ik wil liever dat het weer goed komt tusse Jack en kate en dat er dan wat ontstaat tussen ana-lucia en Sawyer
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 30, 2006 13:51:26 GMT 1
Vond het ook allemaal maar zielig voor Charlie. Hij bedoelt het allemaal goed. Ook dat hij z'n broer probeert te helpen en dat die broer dan op het laatst z'n piano verkocht heeft en weggaat en Charlie dan met helemaal niks meer achterlaat!
Vond het wel grappig met Hurley en Libby toen ze de was gingen doen samen!
|
|
|
Post by Annika on Apr 30, 2006 19:32:36 GMT 1
Ik vond het een beetje raar dat niemand er iets van zei dat Locke Charlie een klap gaf, want ik vond het nogal dom! Maar ik vond ook wel dat Charlie vrij dom bezig was, ook al bedoelde hij het goed. En met die beeldjes, waarom zette Locke ze daar neer, waarom verbietigde hij ze niet gewoon? En Kate&Sawyer of Kate&Jack maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk, want Sawyer en Jack hebben allebei zo hun irritante dingen; Jack is bemoeizuchtig en bazig en Sawyer vind ik nogal een brompot en echt aardig is hij nou ook niet. Maarja, de schrijvers zien maar wat ze doen
|
|