|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 21:01:59 GMT 1
De overlevende zijn bang voor de terugkeer van "The Others" als ze Sun vinden die gewond is geraakt bij een gefaalde poging haar te kidnappen. Ondertussen raakt Sawyer geamuseerde, maar ook er geinteresseerd als de spanningen tussen Jack, Locke, Kate en Anna-Lucia stijgen.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 6, 2006 7:59:03 GMT 1
Ik vond het echt een leuke aflevering! Die flashbacks zaten goed in elkaar! Aan het einde vond ik het echt knap van Sawyer dat hij haar het geld 'gaf' en haar later wel bij het hotel zou ontmoeten. Loopt hij naar de auto en blijkt er niemand in te zitten... maar dat is natuurlijk nog steeds zodat hij het geld mee kan nemen zodat ze niet vermoord worden door die gast. Toch wel lief.... Verder was het gewone verhaal ook mooi! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gelijk Ana-Lucia verdacht van de aanval op Sun... maar oke, dat was zij dus duidelijk niet. Maar ik vind Charlie nu echt een beetje doordraaien hoor. Zorg gewoon dat je langzaam weer een band krijgt met Claire ipv Locke een beetje voor paal te zetten. Haha... en jaja, Sawyer is the new sheriff in town.
|
|
|
Post by Charmedxgirl on May 6, 2006 8:29:23 GMT 1
Ik moet zeggen dat Sawyer niet mijn favo personage is maar wow in deze aflevering vond ik hem gewoon goed!! En van dat Charlie het is allemaal met Locke begonnen dus Het is een klein beetje zielig voor hem
|
|
|
Post by Annika on May 6, 2006 17:00:00 GMT 1
Hmm, ik vond Sawyer maar een beetje dom aan het eind; hij had op zich wel gelijk, maar volgens mij is hij zelf vele malen erger als 'sherrif'. Zijn flashbacks waren wel goed. Eerlijk gezegd dacht ik ook aan Ana-Lucia, dat zij dat bij Sun had gedaan.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 6, 2006 17:08:16 GMT 1
Leuke aflevering opzich. Flashbacks zaten idd goed inelkaar..\ ik hou ook niet echt van Sawyer ofzo.. maar flashbacks waren goed en charlie draait door.. maar ja, niemand gelooft hem ook, dus dat ie doordraait is ook niet heel gek.. vind um nog steeds lief
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 11:38:03 GMT 1
Vond het ook wel weer een leuke aflevering. Dacht ook gelijk dat Ana Lucia dat met Sun gedaan had. Had echt niet verwacht dat Charlie het zou zijn, die is echt een beetje gek aan het worden ja! Het verhaal met Sawyer was wel cool. Toen sawyer en die partner van hem in dat restaurantje zaten kwam toen de moeder van Kate niet de bestelling opnemen??
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 7, 2006 12:10:00 GMT 1
Dat was idd de moeder van Kate! Het viel mij ook al op! Maar wel vaker vallen zulk soort 'toevalligheden' op. Het is geloof ik ook al een keer geweest met Jack en Kate is het ziekehuis, en natuurlijk met Jack en Desmond (ofzo).
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 17:24:13 GMT 1
Vind het wel leuk dat ze dat doen!
|
|
|
Post by Annika on May 7, 2006 17:55:25 GMT 1
Ja dat is inderdaad wel leuk, maar ook wel vaag, uiteindelijk is iedereen weer op een bepaalde manier verbonden. Wel leuk bedacht, maar soms wordt het een beetje te gek Al moet ik zeggen dat het mij niet was opgevallen dat het de moeder van Kate was, maar heb deze aflevering ook maar half gevolgd eigenlijk..
|
|
|
Post by lauraatje on May 9, 2006 16:41:40 GMT 1
Toevallig ken ik de moeder van Kate van de serie Sabrina, anders had ik het denk ik niet eens doorgehad.
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Sept 28, 2006 9:09:33 GMT 1
Maar wel vaker vallen zulk soort 'toevalligheden' op. Het is geloof ik ook al een keer geweest met Jack en Kate is het ziekehuis, en natuurlijk met Jack en Desmond (ofzo).
Dit was met Shannon en Jack ;-) haar vader lag in het ziekenhuis en toen liep Jack langs ;-). ik vind die toevalligheden altijd geweldig!! hahaha.
Ik vond dit een erg goeie aflevering, gister op dvd voor de eerste keer gekeken, ik vind alleen dat Sawyer een beetje minder wordt... vond het juist zo leuk dat hij beter begon te worden met Kate enzo.. dacht echt dat hij zou veranderen en dan flinkt hij dit... wel omdat Charlie hem gevraagd heeft ( wat ik begrepen had omdat hij Lock voor shut wou zetten) maar ik denk dat Sawyer het maar wat mooi vind zoals het nu gaat.... Groetjes
|
|