|
Post by Darth Yotho on Feb 4, 2006 21:08:02 GMT 1
Als Rousseau Sayid diep in de jungle naar een mysterieuse gevangene leid, is hij vastbesloten te kijken of hij niet één van "The Others" is. Ondertussen ontdekt Sawyer Hurley's potentiële breuk op het vertrouwen van de overlevende en chanteerd Hurley om hem te helpen bij het vinden van het eilands ontweikende schepsel die Saywer niet alleen wilt laten ...
|
|
|
Post by lostfan on Feb 15, 2006 15:06:11 GMT 1
ik de tariler gezien kan niet wachten tot morgen avond kan ik hem zelf zien
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 15, 2006 20:39:46 GMT 1
hoe bedoel je morgenavond???
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 15, 2006 20:49:40 GMT 1
Deze aflevering wordt vanavond in Amerika uitgezonden, dus dan is hij morgen vast en zeker op het internet te vinden. Dan is het dus een kwestie van downloaden en kijken...
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 15, 2006 20:56:44 GMT 1
oke ik snap em
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 16, 2006 12:42:10 GMT 1
Ik zit nu nog op school ... Maar als ik strax uit ben dan ga ik deze aflevering metteen downloaden ... Deze aflevering lijkt me echt spannend ... alleen de titel al ... Ik las ff kort dat Daniëlle Rossarau terugkomt (die verwilderde vrouw van de Season 1 Finale) ;D En zij brengt altijd iets spannends met zich mee ... Kan niet w8ten ... Iemand schijnt te denken dat hij bij The Others hoort ...
|
|
|
Post by lauraatje on May 13, 2006 15:39:43 GMT 1
Was weer erg goed! Geloof ook echt niet dat die gevangen man met z'n luchtballon is neergestort! Vond het een goed verhaal van Sayid! Vind wel dat Jack aan het zeiken is hoor, ze moeten er toch achter komen waar die man vandaan komt! Was het helemaal met Sayid en Locke eens.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 14, 2006 9:15:39 GMT 1
Hmm... het is wel erg toevallig dat alles neerstort op precies dat eiland. Eerst die boot van Rousseau, The Others moeten er op een manier zijn gekomen, de Oceanic vlucht natuurlijk, het vliegtuig van het broertje van Eko en dan nu nog een luchtballon. Het eiland moet wel een sterke aantrekkingskracht hebben. Het verhaal van de heteluchtballen geloof ik niet helemaal, maar om die man gelijk zo te mishandelen vind ik ook wel erg ver gaan. Wat dat betreft zou ik het toch wel een beetje met Jack eens zijn geweest. En dan het moment waarop de code net iets te laat was ingevoerd... dat kan dus ook gewoon wanneer je te laat ben? Je kreeg van die rare tekens te zien en ik had wel willen zien wat er zou gebeuren als ze helemaal niets invoeren. Ik denk niet dat het hele eiland wordt opgeblazen ofzo... dat is gewoon te.
|
|
|
Post by lauraatje on May 14, 2006 11:57:38 GMT 1
Dat vond ik wel weer cool van Jack, dat hij Locke de keuze liet maken of de code van de deur en dan nog de tijd geven voor de code in te voeren in de computer of de teller laten aflopen! Dacht even dat we er achter kwamen wat er ging gebeuren toen ze de code te laat invoerden en er van die rare tekentjes verschenen! Denk ook niet dat er dan iets ergs gaat gebeuren. Wil het gewoon weten eigenlijk
|
|
|
Post by Annika on May 14, 2006 14:04:50 GMT 1
Waarschijnlijk is dat hele code-gebeuren gewoon een test, denk ik op een of andere manier. Dat als het afloopt, dat je dan zo'n filpmje van die kerel krijgt te zien. Maar ik weet het niet, zien we vast nog wel een keer.. Ik denk dat die man inderdaad een van The Others is, vooral na wat Sayid zei over dat begraven. Het zou wel heel sterk zijn als inderdaad alles op dat eiland neerstort. Sayid's manier was misschien iets overdreven, maar Jack's gezeur ook. Wel jammer dat de teller niet afliep
|
|